Nystart1975
Betatt av forumet
Jeg ble sykemeldt for halvannen uke siden, og skal tilbake til legen i dag for videre vurdering, kjenner at formen er er den samme...veldig laber, trøtt og null energi :/ Har en førsteklassing, samt hus og hjem som jeg føler jeg bruker all min energi på. Det vil si jeg ønsker å ha energi til gutten min.
Er hjelpepleier av yrke og da blir det tidvis tunge tak, vet jeg at jeg hadde slitt på hjemmeban om jeg skulle jobbet slik formen er nå, ikke meningen å høres negativ ut her altså
Men kjenner at jeg sliter litt med dårlig samvittighet i forhold til jobb og har normalt veldig høy terskel for å være hjemme fra jobb... tror nok sjefen min vil ha meg tilbake i redusert, men både kroppen og magefølelsen sier "slapp av" ....
Andre som føler det litt slik? eventuelt noen tips for å "fjerne den dårlige samvittigheten"?
(er vel typisk damer)
Ha en fin dag
Er hjelpepleier av yrke og da blir det tidvis tunge tak, vet jeg at jeg hadde slitt på hjemmeban om jeg skulle jobbet slik formen er nå, ikke meningen å høres negativ ut her altså
Andre som føler det litt slik? eventuelt noen tips for å "fjerne den dårlige samvittigheten"?
Ha en fin dag