Flere her med termin 28 okt?

Løvinnens

Betatt av forumet
Vårspirene 2021
Skal du på tul? Når har du time? Jeg har fått time når jeg er 7+5, er så utrolig spent og håper så inderlig på et bankende hjerte. Opplevde MA sist
 
Har ikke samme termin, men jeg har bestilt tul til 12+4. Håper jeg får en offentlig tul før det. Opplevde også MA sist og sliter med å glede meg over denne nye graviditeten :oops:
 
Jeg har termin den 28.oktober, tror jeg:greet025 Ikke vært på TUL ennå, men skal ta til uka for å utelukke exu, da jeg er refertilisert.
 
Skal du på tul? Når har du time? Jeg har fått time når jeg er 7+5, er så utrolig spent og håper så inderlig på et bankende hjerte. Opplevde MA sist
Hei. Jeg var på ul i dag og ble satt noen dager tilbake, så mulig termin blir 28. Så så vidt at hjerte slo. Jeg fikk nye time om en uke. Skal være lettere å se da <3 Jeg hadde selv MA sist så spent denne gangen.
 
Jeg har termin den dagen. Jeg har bestilt TUL til når jeg er 10+5. Hvis jeg hadde tatt nå så hadde jeg syns det blei så lenge til OUL. Føler det er litt mer sikkert at det går bra, om alt er fint rundt 10-11 uker. Men det føles leeeenge til! Har to vellykka svangerskap bak meg, så redd for at det er min tur nå - selv om jeg prøver og ikke tenke sånn
 
Jeg har termin ca. 29., og er inne på tanken om å bestille TUL :) Må kjøre ett godt stykke, så det går med en hel dag til det.
 
Hei! Jeg har foreløpig termin 27.10. Hadde også en MA sist og time til tul når jeg er 8+0 synes det er fryktelig lenge til akkurat nå siden jeg bare er 5+3. Men skal få komme inn å måle HCG til uka. :)
 
om alt går bra så har jeg 29okt. jeg har TUL 7+2
 
Back
Topp