flere her inne?

LilleSpire13

Glad i forumet
som venter på å teste? dette er helt nytt for meg, da jeg ikke testet før jeg var 5 uker på vei sist, og da kom det som ett SJOKK for å si det sånn :P
hadde EL for 5 dager siden, altså den 27.06, (om, jeg har regnet riktig da) 
noen som vet noe om når jeg kan begynne testingen? jeg er jo så spent at jeg klør i henda!!! 

og når tenker du å teste??? 

Jeg testet 6 dager før IKM, svak svak positiv.. 4 dager før = helt positiv :D

ja var det ikke du som testet positivt for bare ett par dager siden? :) så artig, håper jeg følger etter om noen dager :D *krysse fingrene* 

Vi får vente i spenning vi.. :)
Jeg har ikke gått på p-piller siden september i fjor (ble gravid i oktober, mista i uke 12) Så etter d har jeg ikke startet på pillen igjen for vi hadde tenkt å bare være "forsiktige" frem til høsten igjen.. Har sittet å tellt på gamle pille brett å sett tilbake på datoer så skulle mensen vært der fredag eller mandag.. Å har enda ikke kommet.. Så dette kan jo bli spennende...
Masse lykke til til deg!!! Krysser fingrene XX

Jeg har gardert meg med billigstrips, så tenkte å teste før IKM, som er 11/7. Kroppen føles gravid, og måtte jo selvsagt teste igår - 1 uke før IKM, men den var neg. Tenkte jeg skulle teste neste på lørdag - 4dager før IKM. Håper på at der er en liten spire som klorer seg fast!

Back
Topp