flere her inne som har begynt å kastopp?

baby_jenta

Betatt av forumet
5 +1 å begynt å kasteopp som bare det allerede, hatt 3 svangerskap før men aldri kastetopp før, veit bare att når jeg har Vært sykt Kvalm har jeg alltid tenkt nå blir det en gutt å det har stemt, med jente blir jeg ikke kvalm i det hele tatt bare sykt trøtt ..lurer på om det stemmer denne gangen også hmm. ..

Jeg er ekstremt trøtt og kaster opp om det går for lang tid mellom måltider...

Ok langt er du på vei da ? Idag har absolutt all mat å drikke gått rett opp igjen

Uf, nei heldigvis ikke. Har sluppet unna i tidligere svangerskap også

God bedring :D

Bare vær obs på at det går omgangssyke for tida også ;) Kan jo være det? Jeg føler det hjelper å spise og er derfor sikker på at min kvalme nok skyldes den lille i magen og ikke omgangssyke. Om alt du spiser kommer opp igjen inne kort tid kan det være omgangssyke...

Heldigvis ikke :) Er litt småkvalm på kvelden bare...

Forrige svangerskap hadde jeg veldig morgenkvalme, men kastet aldri opp.

God bedring!

Jeg har heldigvis ikke kastet opp enda, men det har vært nære på.... Blir utrolig kvalm spesielt på morgenen før jeg får spist og om jeg blir sulten iløpet av dagen. Syns jeg spiser noe hele tiden :p

Kvalm og uggen hele dagen her, kaster opp minst en gang om dagen. Forrige svangerskap kastet jeg opp fra uke 6 til fødsel... Hadde et lite håp jeg skulle slippe unna denne gangen, men ser ikke sånn ut. Føler meg utrolig ubrukelig :(

Jeg har begynt å få brekninger uten å være kvalm om morgenen! Noen som har vært borti det før? Trodde kvalme å brekninger kom hånd i hånd jeg!

Ja kan jo Være omgangssyke men jeg pleier aldri å kaste opp, mange mange år sia sist ..Samboren laget mat istad å jeg lukte på det måte jeg kaste opp igjen, fikk spist litt å virker som jeg blei bedre i magen nå, håper bare ikke dette blir et svangerskap med oppkast, blir jo deilig når vi skal Være hos foreldrene til Samboren i jula å formen er på det verste lizzom

Jeg har begynt å få brekninger uten å være kvalm om morgenen! Noen som har vært borti det før? Trodde kvalme å brekninger kom hånd i hånd jeg!
Jeg har hatt det litt sånn i noen dager nå, sånn at jeg plutselig kjenner at jeg nesten brekker meg, men er ikke særlig kvalm egentlig. Rart. Går heldigvis fort over:)

Jeg har hatt det litt sånn i noen dager nå, sånn at jeg plutselig kjenner at jeg nesten brekker meg, men er ikke særlig kvalm egentlig. Rart. Går heldigvis fort over:)
Går fort over her å! Er kunn når jeg spiser frokost! :P

Back
Topp