Flere godtegriser?:)

junibebi89

Gift med forumet
Gud jeg spiser mye søtt nå altså.. men har ikke gått opp så mye for det? Blir litt redd hehe, vi trenger kanskje litt fett og.. også er det liksom litt trøstende da man må være hjemme/ikke drikke hver helg, er dårlig, har vært så dårlig, orker ikke no.. hmm.. spiser nesten daglig hver kveld.. tenker at det kan bli kjipt etterpå kanskje..

Jeg snoper også en del, men kompenserer foreløpig ved å spise mindre mat. Ikke sunt såklart, men kaloriregnskapet går sånn ca opp.

JA!
Spister nesten ikke middag/vanlig mat men godteri går alltid nedpå:p tenker alt er bedre enn ingenting:p og håper det går over

Takler ikke noe søtt, men var tidligere en ekte godtegris! Uvant..
Samme her, lite søtt. Spiser litt men har ikke samme behovet som før, og iskald vann smaker stort sett bedre enn søte drikker.

Uff.. Jeg kan signere på godtegris!! Haha. Prøver å ikke spise så mye da:)

Jeg har veldig lyst på godteri hele tiden og kjøper masse, men spiser det ikke :-P hehe
Spiser kanskje en liten ting eller to av og til og resten går i mannen :-P
Men melk med Oboy går ned på høykant :-P ikke så sunt det heller, så prøver å begrense meg til 1-2 glass om dagen :-)
Men spiser mye grønnsaker og frukt og grove produkter og rene kjøttprodukter, trøster meg med at når jeg egentlig har sunne matvaner og drikker for det meste bare vann, så kan jeg få unne meg selv litt oboy, men skal prøve å begrense det til helgene og kanskje bare en gang midt i uka, får drikke vanlig melk de andre dagene :-)
(Er ca 8kg over bmi på 25, så har tatt meg veldig sammen nå det siste året, og vil fortsette selv om jeg er gravid, gikk ned 15 kg før jeg ble gravid og håper at de ikke kommer på igjen, vet jo at det er vanlig å gå opp i vekt i et svangerskap, men vil ikke gå opp noen unødvendige kg)

Jeg har veldig lyst på godteri hele tiden og kjøper masse, men spiser det ikke :-P hehe
Spiser kanskje en liten ting eller to av og til og resten går i mannen :-P
Men melk med Oboy går ned på høykant :-P ikke så sunt det heller, så prøver å begrense meg til 1-2 glass om dagen :-)
Men spiser mye grønnsaker og frukt og grove produkter og rene kjøttprodukter, trøster meg med at når jeg egentlig har sunne matvaner og drikker for det meste bare vann, så kan jeg få unne meg selv litt oboy, men skal prøve å begrense det til helgene og kanskje bare en gang midt i uka, får drikke vanlig melk de andre dagene :-)
(Er ca 8kg over bmi på 25, så har tatt meg veldig sammen nå det siste året, og vil fortsette selv om jeg er gravid, gikk ned 15 kg før jeg ble gravid og håper at de ikke kommer på igjen, vet jo at det er vanlig å gå opp i vekt i et svangerskap, men vil ikke gå opp noen unødvendige kg)

Gikk ned 10kg før jeg ble gravid nå! Sist gikk jeg opp 12 men 6 var borte da vi kom hjem fra sykehuset og resten pluss ekstra gikk av i amming og trilleturer med vogn :)

Har blitt helt omvendt faktisk, frister ikke med smågodt, skikkelig uvant.. Men drikker fortsatt en del brus, desverre.

Back
Topp