Flere glemske her?!

Prikken

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Det her er ille altså.. litt som ammetåke på steroider o_O
Legger ifra meg ting overalt.. går for å låse ut sykkelen til guttungen og henter en liter melk istede - som jeg setter ifra meg på soverommet for da rer jeg opp sengen.. henter ny melk for tomt i kjøleskapet og finner melka på soverommet etter x'antall timer og husker knapt hvordan den kom dit! :schocked028
Ungene påpeker at jeg har blitt litt rotete i det siste... :smiley-angelic006
Så flere som har veldig tidlig ammetåke på gang?

Tror jeg alltid har hatt litt kronisk ammetåke - alltid vært litt surrete. Men muligens er det er litt verre nå, synes i alle fall det selv :)

Dette merker jeg også veldig godt. Kan ikke huske at det var slik med første. Hodet føles tomt får håpe at det går seg til etterhvert...

Det her er ille altså.. litt som ammetåke på steroider o_O
Legger ifra meg ting overalt.. går for å låse ut sykkelen til guttungen og henter en liter melk istede - som jeg setter ifra meg på soverommet for da rer jeg opp sengen.. henter ny melk for tomt i kjøleskapet og finner melka på soverommet etter x'antall timer og husker knapt hvordan den kom dit! :schocked028
Ungene påpeker at jeg har blitt litt rotete i det siste... :smiley-angelic006
Så flere som har veldig tidlig ammetåke på gang?

Haha. Snodig. Da er det ikke bare meg som er tullerusk. Laget matpakke til lunsj på jobb og skulle sette meg i bilen. I mellomtider heiv jeg den i søpla ute?? Kom på det først når lunsjen hadde starta

Er ikke like sylskarp i hodet som ellers. Er nok hjernen som kobler ut litt så det blir plass til mamma-bekymringene:confused:

I mellomtider heiv jeg den i søpla ute?? Kom på det først når lunsjen hadde starta
Har kasta veldig mye i søpla i det siste :laughing021
Bla. mobilen som jeg fant når den begynte å ringe fra søpla på kjøkkenet :laughing021
Hadde nok havna der fordi den lå på benken når jeg rydda og vasket over kjøkkenbenken :smiley-ashamed008

Mens magen vokser, krymper hukommelsen, ifølge britiske forskere. Gravide er vesentlig dårligere enn andre damer når det gjelder å huske hvor ting er.
140102.jpg

Ingrid Spilde

Da er det noe i det :smiley-angry003:smiley-angry026:excited001:gen054

Ja, jeg glemmer mye av det jeg spør andre om, også må jeg spørre på nytt uten å huske at jeg har spurt i det hele tatt :hilarious:

Om det er en trøst, så går det ikke over med det første :laughing002 Jeg fant kaffekoppen min i klesskapet her om dagen. Ungen er 2 år altså!

Jeg stokker om ordene hele tiden

Godt og se at det er en del av oss. Jeg jobber innenfor et yrke hvor jeg nesten må fortelle så fort jeg selv vet jeg er gravid. De på arbeidsplassen min merker selv hvor surrete jeg er blitt. Kan kikke lenge i et skap etter noe jeg skulle ha, men som da er glemt. Jeg surrer med ord og setninger. Det er igrunn ganske komisk.

Andre en meg som ikke klarer holde ting i hendene da? Jeg mista gaffelen i foten på samboeren for noen uker tilbake, samt telefonen går i gulvet et par ganger om dagen. Hehe

Skittenkopper i kjøleskapet istedet for oppvaskmaskinen :smiley-ashamed005:hilarious:

Back
Topp