Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva med å lage smoothie selv?og vanlig yoghurt som du kan helle i skål i stedet for pose?
Hva med å gi yoghurt i beger? Det gjør vi. Starta med gresk yoghurt pga at den er mindre flytende, og nå har hun blitt så flink med skje at hun får lov til å få vanlig yoghurt. Hun er 1 1/2 og spiser yoghurt helt selv uten særlig søl.
Smoothie gir vi hjemmelaga og i glass. Null stress her. Er bare en treningssak. La de små få øve seg!
Samme erfaring her. Det ble jo raskt oppvekst av mugg også når det ble liggende igjen rester. Jeg klagde og fikk nye, men det skjedde akkurat det samme med dem.Vi hadde noen gjenbrukbare poser av typen Smudis. Etter omlag fem gangers bruk lå det så mye rester igjen i ziplocklåsen som jeg ikke fikk vekk at jeg endte med å kaste dem.
Ungene får heller med seg yoghurt i små bokser i bhg, Sistema har mange fine som har helt tett lokk. Til smoothie bruker vi de små metallflaskene fra Blafre.Okey. Ville bare tipse om en annen måte å gå frem på. Vi har aldri brukt sånne poser, hverken ferdigkjøpt eller slike du fyller selv. Ser bare for meg styret med å vaske posene, og jeg nekter å gi slike poser og babymat generelt. Vi ser nok bare litt forskjellig på det, og det er helt greit.Greia er jo at vi village selv, men han er så utrolig glad i de posene, og får med seg i blant annet bhg, og da er det så praktisk![]()
Hvilke er best egentlig? Begynner å innse at minst 1 smootieposer om dagen og gjerne en yoghurtpose begynner å bli i dyreste laget. Men vil ikke kjøpe noe skvip heller..