Flere gamlinger her?

¤Steinbukk¤

Forelsket i forumet
Er det noen her inne som er "oppi åra" som meg selv (38)? Har inntrykk at de fleste her inne er ganske unge

Jeg føler meg også litt gammel i forhold til mange her inne, jeg er tretti, vet ikke om det går under kategorien din som "gamling"? ;)

Hehe. Nei, du er ikke gamling:)

Jepp, jeg er 36 :-)

kaisa78 skrev:
Jeg føler meg også litt gammel i forhold til mange her inne, jeg er tretti, vet ikke om det går under kategorien din som "gamling"? ;)

samme her :)

33, er vel ikke gamling, men er nok godt over gjennomsnittet

Jepp, 38 år og venter nr 4 i januar :o)

Blir 31 om ikke lenge. Er kanskje ikke "gamlis", men er nok noen år over gjennomsnittet her...:-)

Gammel her å, snart 35 år..

Takk for svar:) Kjekt å vite!

Jeg er 26, så ikke gammel i den forstand akkurat ;P men de fleste her ligger vel på rundt 22-24 år virka d som :p

Er 34 jeg..

Mamasusie skrev:
Jeg er 26, så ikke gammel i den forstand akkurat ;P men de fleste her ligger vel på rundt 22-24 år virka d som :p

Jeg tror ikke vi på 26 teller , 2 år  er ikke all verden he he

Jeg er også 38 - og venter min første :)
Så alt dette er veldig nytt og spennende og skremmende på en gang for min del, men gleder meg veldig!

Alvepike skrev:

Mamasusie skrev:

Jeg tror ikke vi på 26 teller , 2 år  er ikke all verden he he

Hehe, nei, det sa ikke jeg heller :P

Jeg nærmer med 32 og føler at jeg litt over gjennomsnittet her inne ja, men godt vi er noen fler da 

Jeg er 31  og venter nr 3. Føer meg ikke akkurat gammel, men skjønner at jeg er litt eldre enn gjennomsnittet her...

Back
Topp