flere forlovere i bryllupet??

ms.bonita

Gift med forumet
kordan fungerer det?[:)]  sender en bare inn to forlovererklæringer for samme "brudefolk",som det står så fint på arket?[:D]

ORIGINAL: S.Reve

Du må velge en som er hovedforlover som skal stå på det arket som en sender inn [:)]

må? eller fordi det er ekstra papirarbeid for dei på kontoret?

Her skrev 1 av de under. 

vi fikk beskjed at vi kunne føre opp begge, og begge skulle da skrive under! Så det er tydelig ulik praksis?

jeg var en av 3 forlovere, og det var kun jeg som måtte skrive under. hun måtte velge en av oss tre.

ORIGINAL: frøken my

Du må velge en som er hovedforlover som skal stå på det arket som en sender inn [:)]

må? eller fordi det er ekstra papirarbeid for dei på kontoret?

Vi fikk beskjed om at vi skulle skrive opp begge,og at begge skulle skrive under,men at en av de måtte velges som den som blir stående på papiret deres,vet ikke hvorfor det er slik,men jeg hadde 1 forlover om min mann 2,han valgte da 1 av de som sin hoved forlover [:)]
skulle da skrive 1 på den første og  2 på den andre [:)]

ok,hjernen har visst ferie..[8|][;)] viss begge står på arket og begge skriver under, kordan blir da den ene hovedforlover?

jeg hadde 2 forlovere og begge skrev under. men på vært sitt ark da. fikk så mange forlovererklærings ark jeg trengte. mannen hadde bare 1 forlover da...

Back
Topp