Håpefull prøver
Glad i forumet
Jeg er førstegangs mistet før, men aldri opplevd å bli mor før!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gravidjomfru her! 22 år, og er ikke lenger enn 4+1. Alt krysses for at det blir en terminspire.
Blir spennende å følge med på deg daLike langt vi, da - bare med 10 år imellom på oss selv
Blir spennende å følge med på deg da
Jeg sniker litt fra april (er 7+2)
Er også førstegangsgravid, synes det er veldig spennende, men ‘føler’ meg liksom ikke gravid, hvis dere skjønner? Tror jeg enten må få mage eller kjenne spark før jeg kjenner på det å være gravid. Noen andre som føler det samme? Har en kjæreste som er veldig glad for dette da, så det hjelper jo
Ja, det er jo selvpining å vente på uke 12 haha Inne og sjekker appen jevnt og trutt om dagene har gått fremover, men da følels det bare som om det ikke går fremoverJeg har det helt likt! Bare at sambo ikke føler noe han selv heller fordi vi ikke kan se noe enda[emoji23] kommer nok snart. Jeg er 5+2, misunner deg som er 2 uker lengre[emoji23] dette går så sakte. Heldigvis går det litt fortere nå enn helt i starten. (Jeg fant ut veldig tidlig. Kun 8-10 dager etter befruktning fant sted. Så dette er jo tortur[emoji23])
Ja, det er jo selvpining å vente på uke 12 haha Inne og sjekker appen jevnt og trutt om dagene har gått fremover, men da følels det bare som om det ikke går fremover
Haha, ja, det håper jeg at jeg slipper, tiden går sakte nok i utgangspunktet Skal ikke på ul før jeg er 8+ et eller annet, håper at jeg ikke rykker tilbake. Men så lenge det ser bra ut, så kan jeg bli satt tilbake så mye som hun vil daEnig!! Var jo på TUL på tirsdag og ble kastet en uke tilbake[emoji33][emoji23] men da slo jeg meg litt mer til ro med at ukene hvertall stemte. Så nå har dagene etter gått mye fortere og veldig greit med «ny uke» på onsdagene, for da føler jeg den nye uken kommer fortere[emoji23]
Velkommen i "klubben"Hei, jeg er 31 og førstegangs gravid.
Jeg er gravid for 2. gang, men mistet allerede i uke 7 ved sist graviditet så jeg er fortsatt ganske «fersk»! Ser fram til å (forhåpentligvis) være gravid i alle 9 mnd denne gangen, og til å lære og dele mye med dere framover [emoji4][emoji4] Jeg blir foresten 27 neste mnd.
Første gang her og! Jeg er 26
Førstegangsgravid jeg også! Er 20 år.
Tusen takk! Gratulerer til deg ogsåGratulerer [emoji2]