Er det fler her som er førstegangsgravid? Alder?
Jeg selv blir straks 25
Jeg selv blir straks 25
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! [emoji2] syntes det er veldig skummelt nå i starten. Gleder meg veldig til uke 12 er over... men dagen går veeeeldig sakte.
Første gang her også 29 år! Tiden går kjeeempesakte!
Mistet i MA i mai, oppdaget på tidlig UL 11+3 og fosteret hadde stoppet å utvikle seg uken før så et bankende hjerte på tidlig UL 8+3, så jeg kommer nok ikke til å roe meg før godt over 12 uker. Håper spiren sitter hele veien denne gangen
Jeg er forresten 26 år
Samme her som alle dere skriver. Kan ikke vente til uke 12 er over, og dagene går sååå sent.
Har dere fortalt noen enda?
Huff. Ja frykten sitter i her og til tross for at jeg aldri har vært gravid og så mistet.
Håper det holder denne gangen![emoji173]️[emoji173]️
Skjønner meg ikke på alle som sier de aldri tenkte tanken eller var redd for det! Heldig er de såfall[emoji23] her snigler dagene seg avgårde.
Bare samboer og jeg som vet. Tror vi kommer til å vente en del uker før vi forteller det til de nærmeste. Det er egentlig ingen som vet at vi har vært prøvere hellerJeg er forresten 26 år
Samme her som alle dere skriver. Kan ikke vente til uke 12 er over, og dagene går sååå sent.
Nei, vet! Misunner også de som finner ut at de er gravide sent Jeg fant det ut 5 dager før IKM, så føler jeg har vist om det i en evighet allerede. Men 6+0 i dag og ny uke
Jeg er forresten 26 år
Godt å se at vi er flere førstegangsgravide som har bikket 30Jeg er førstegangsgravid [emoji847] Er 33 år [emoji16]