Flere førstegangsgravide?

Lykketroll1

Forumet er livet
Vi som prøver :)
It's gonna be May 2019
❤Januarlykke 2022❤
Er det fler her som er førstegangsgravid? Alder?
Jeg selv blir straks 25 :)

Jeg er på alder med deg og er gravid for første gang :happy:

Spennende! [emoji2] syntes det er veldig skummelt nå i starten. Gleder meg veldig til uke 12 er over... men dagen går veeeeldig sakte.

Spennende! [emoji2] syntes det er veldig skummelt nå i starten. Gleder meg veldig til uke 12 er over... men dagen går veeeeldig sakte.

Ja, jeg syns også det er veldig skummelt. Er så redd for at det ikke skal bli noe.. Har du kontaktet legen din enda? Har skjønt at noen tar blodprøver tidlig for å se økning av hcg:wideyed:

Første gang her også :) 29 år! Tiden går kjeeempesakte! :rolleyes:
Mistet i MA i mai, oppdaget på tidlig UL 11+3 og fosteret hadde stoppet å utvikle seg uken før :( så et bankende hjerte på tidlig UL 8+3, så jeg kommer nok ikke til å roe meg før godt over 12 uker. Håper spiren sitter hele veien denne gangen :)

Første gang her også :) 29 år! Tiden går kjeeempesakte! :rolleyes:
Mistet i MA i mai, oppdaget på tidlig UL 11+3 og fosteret hadde stoppet å utvikle seg uken før :( så et bankende hjerte på tidlig UL 8+3, så jeg kommer nok ikke til å roe meg før godt over 12 uker. Håper spiren sitter hele veien denne gangen :)

Huff. Ja frykten sitter i her og til tross for at jeg aldri har vært gravid og så mistet.

Håper det holder denne gangen![emoji173]️[emoji173]️

Skjønner meg ikke på alle som sier de aldri tenkte tanken eller var redd for det! Heldig er de såfall[emoji23] her snigler dagene seg avgårde.

Jeg er forresten 26 år
Samme her som alle dere skriver. Kan ikke vente til uke 12 er over, og dagene går sååå sent.

Har dere fortalt noen enda?

Jeg er forresten 26 år
Samme her som alle dere skriver. Kan ikke vente til uke 12 er over, og dagene går sååå sent.

Jeg hadde rukket å fortelle det til kommende besteforeldre og nærmeste venninner da jeg mistet i mai, så de vet at vi prøver igjen, så de har jeg fortalt det til :) Har vært ganske deilig å fortelle det tidligere denne gangen, så har jeg noen å lufte det med annet en samboer :D

Huff. Ja frykten sitter i her og til tross for at jeg aldri har vært gravid og så mistet.

Håper det holder denne gangen![emoji173]️[emoji173]️

Skjønner meg ikke på alle som sier de aldri tenkte tanken eller var redd for det! Heldig er de såfall[emoji23] her snigler dagene seg avgårde.

Nei, vet! Misunner også de som finner ut at de er gravide sent:hilarious: Jeg fant det ut 5 dager før IKM, så føler jeg har vist om det i en evighet allerede. Men 6+0 i dag og ny uke :D

Jeg er forresten 26 år

Bare samboer og jeg som vet. Tror vi kommer til å vente en del uker før vi forteller det til de nærmeste. Det er egentlig ingen som vet at vi har vært prøvere heller :hilarious:

Har så lyst til å fortelle det til familie og nære venner, men tør liksom ikke helt enda.

Men tror jeg kommer til å fortelle i alle fall 1-2 nære venninner snart, så jeg har noen å snakke med om det.

Typen er visst ikke så interessert i å snakke om dette 24/7 enda ‍:dance008

Nei, vet! Misunner også de som finner ut at de er gravide sent:hilarious: Jeg fant det ut 5 dager før IKM, så føler jeg har vist om det i en evighet allerede. Men 6+0 i dag og ny uke :D

Enig!! Misunner de også. Jeg er 5+6 så straks ny uke :-D

Jeg er forresten 26 år

Jeg har fortalt det til litt nære, har tenkt jeg forteller det til de jeg uansett ville fortalt det til om det skal skje noe..:)
Vanskelig å ikke si det! Håper dagene flyr snart[emoji23][emoji23]

Er ikke førstegangsgravid da jeg har mistet tre ganger, men håper det er første gang spiren blir med til termin[emoji173]️ blir 30år neste måned

Jeg er gravid for 2. gang, men mistet allerede i uke 7 ved sist graviditet så jeg er fortsatt ganske «fersk»! Ser fram til å (forhåpentligvis) være gravid i alle 9 mnd denne gangen, og til å lære og dele mye med dere framover [emoji4][emoji4] Jeg blir foresten 27 neste mnd.

Back
Topp