Flere enn mi som ....?

Frk.Chicka

Forumet er livet
Kommer seg ut av sprinkelsenga på egenhånd eller?[:'(][:'(][:'(]

Idag kom hun springende inn til oss aaaaalt for tidlig....
Hadde håpt dette ikke skulle skje på LENGE....

hun har ikke forsøkt engang her heldigvis[:D]

ORIGINAL: helmica89

'

han 

Tror ikke hun har tenkt tanken på å prøve engang [8D]
Håper det blir lenge til enda!

Og får håpe Zara mirakuløst glemmer hvordan hun gjør det [8D]

Forresten, nydelig avatar! [:D]

ORIGINAL: Sha

'

han 

samme her. Men han prøver å komme seg oppi da [:D]

Tusen takk babelle!

Nei, hun har såvidt jeg vet ALDRI prøvd engang her hjemme heller før hun PLUTSELIG var der[:'(]

vi har skifta til stor seng allerede vi. amanda har hatt stor seng i 1 mnd nå. ho kom seg ikke ut av sprinkelsenga men hyla som en gris hver gang vi skulle legge ho. så jeg tror at det ble for trangt for ho. for ho bruker hele senga når ho sover. ligger på tværs og langs og turner når ho sover.

overgangen har gått kjempefint.  ho gikk ut to ganger bare den første natta. og nå så legger ho seg kjempefint[:D] vi sitter i ca 5 min med ho før vi sier god natt å går ut. og ho vinker fint å legger seg til å sove[:D]

Nei, heldigvis ikke! Gruer meg til den dagen!
Hun klatrer jo overalt ellers, så egentlig litt merkelig, men jeg klager ikke![8D]

Nei heldigvis ikke. Han prøver å klatre opp i senga, men ikke andre veien.

hun har ikke prøvd, her prøver hun å klatre oppi når hun skal legge seg. har en litt ivrig senge unge.

men hun er goså klatre unge, men ikke på senga. og kommer hun ut er døra lukket igjen så da blir hun sikkert å leke på rommet.
kommer vi inn til henne på morran så ligger hun eller så leker hun med alt hun har i senga.

Kian har liggi i junior seng siden 1 års dagen han så slipper og oppleve at han klatrer ut av sprinkel senga [:D] Men han kommer seg ut av rommet sitt da...Og er stadig inn til oss på natta...Men stort sett er han den siste som står opp om morran...

ORIGINAL: Sha

'

han 

Back
Topp