Flere enn meg?

Mrs.H

Glad i forumet
Mailykke <3
Junibarna 2019
Flere en meg som er innom hver dag for å se om et av våre mirakler har blitt født enda? <3 Syntes det er såå gøy og spennende. :D
 
Flere en meg som er innom hver dag for å se om et av våre mirakler har blitt født enda? <3 Syntes det er såå gøy og spennende. :D
Jeg er inne flere ganger om dagen :) så artig å følge med :) tror kanskje vi må lage en fødetråd snart? Jeg for min del kommer ikke til å gå til termin, og tror nok det er flere :)
 
Jeg er også inne flere ganger om dagen :) :) gleder meg veeeeldig til oppdateringer [emoji5][emoji5][emoji5]
 
Jeg er også innom daglig, å er så spent på når vår fødeliste begynner å fylles opp:joyful: følger med på mars sin også jeg:p der er de i gang for fullt nå! Rart at vi er nestemann ut:shy:
 
Ja nå er det snart vår tur. Er også litt inne på mars og kikker. Nå går tida veldig fort. Plutselig er det permisjonstid og etter det er vi jo innafor såkalt normal føde tid. Allerede på torsdag går de som har termin 1. April ut i permisjon. :joyful: Selv går jeg ut Torsdag om ei uke :p:joyful::woot:
 
Jeg er også innom daglig for å sjekke. Synes det er så gøy at vi er i gang nå, selv om alt tyder på at det blir lenge til det er min tur. :)
 
Jeg er også innom daglig for å sjekke. Synes det er så gøy at vi er i gang nå, selv om alt tyder på at det blir lenge til det er min tur. :)
Ja samme her. Med termin 25 april og 2 gutter fra tidligere som begge kom ca en uke etter termin er jeg veldig sikker på at jeg får en maibaby. Men så koselig å lese om dem som allerede har nurkene sine. <3 <3
 
Back
Topp