Flere enn meg?

SpentSeptembermamma

Spentseptembermamma
Septemberlykke 2015
Som føler et enormt nedpress og er veldig øm "der nede"? Gjør vondt hver gang jeg snur meg om natta, men mistenker at dette er ligamentsmerter?

Samme her! Igår natt når jeg snudde meg, kom det ett høyt KNEKK, hørtes ut som det kom fra skambenet liksom. Ikke noe kjempe vondt heller, men lyden var helt syk! :P

Som føler et enormt nedpress og er veldig øm "der nede"? Gjør vondt hver gang jeg snur meg om natta, men mistenker at dette er ligamentsmerter?

Ja. Må noen ganger be herr mann hjelpe meg rundt, fordi det drar og river nedi der.

Kjenne til samme her... må som regel ha hjelp opp av senga, sofaen osv...og e nok ikke langt fra at æ må ha hjelp å komme meg opp fra do også...
regne også med at d e ligamentsmerta sjøl om æ ikke huske fra forrige gang at d gjorde så ondt...

Av og til er jeg veldig hoven nedentil, da er det ubehagelig.

Også har jeg veldig vond bekkenløsning, så om jeg prøver å snu meg I søvne så våkner jeg av at det knekker I bekkenet også kommer smerten..

Samme her!!! Skikkelig ubehagelig og vondt. Masse nedepress og øm/vond nederst i magen, vondt når jeg snur meg, reiser meg, går mye osv :/ pluss sykelig øm og vond nedentil!

Hoven i underlivet, nedpress når jeg går. Kan ikke bøye meg så mye for da får jeg vond nederst i magen.

Back
Topp