Flere enn meg?

blessed

Betatt av forumet
Som ikke har sendt inn papirene til nav?? Stresser nå kjenner jeg å skal begynne med det i morgen.. Føler jeg er for sent ute :0 er 31+3

Jeg har ikke sendt inn noen ting :O må ordne det, er 30+3 idag.

Det er ukas plan er 29 uker så planen er å sende de denne uka!

31+5 I dag og hadde glemt det helt bort så skl til legen I morgen og få termin bekreftelse og få sendt inn I løpet av uka :)

30+4 i dag, har begynt å fylle dei ut, har en plan om å få sendt dei inn ila en dag el to.

Anbefaler å sende elektronisk jeg også. Den nye søknaden var så mye bedre :)

Jeg har heller ikke fått ordna det :p gjør meg godt å se det er flere som glemmer det bort. Men jeg får vell få ræva i gir og sende inn, så det blir penger på meg mens jeg er I permisjon ;p

Har sendt inn, men vil tro jeg får avslag fordi arb.giver ikke får sendt inn inntektsopplysninger og bekreftelse på ferie.. Bhg er sommerstengt de beste to ukene :p

Dere som ikke har sendt bør sende inn elektronisk. Det er så mye bedre system nå som det er nytt :D Venter enda på svar da, men kommer nok snart :P

Jeg sendte inn i uke 27. Spurte de på NAV om det gikk fint at jobben sendte inn inntektsopplysninger i august, noe som de sa ikke skulle være et problem, men så fikk jeg plutselig et brev fra de i posten om at søknaden blir avslått om de ikke mottar inntektsopplysninger innen 23.07.

Jeg tenkte å sende når jeg kommer hjem fra ferie om 3 uker. Må få mannen til å se litt mer på når han kan ta fri først. Sist sendte jeg ikke inn før etter at ungen var født, det gikk fint det og. :P

Sendte dem NUH! Og fikk bekreftet fra lønnskontoret på jobb at de har sendt også, faktisk før meg siden legen sendte feil dato på terminbekreftelsen. Men sendte alt elektronisk, så håper det betyr raskere saksbehandlingstid også :)

Sendte dem NUH! Og fikk bekreftet fra lønnskontoret på jobb at de har sendt også, faktisk før meg siden legen sendte feil dato på terminbekreftelsen. Men sendte alt elektronisk, så håper det betyr raskere saksbehandlingstid også :)
Går raskere med saksbehandlingen også ja. Gikk en uke så fikk jeg brev om at det var innvilget :) Kan ta lengre tid etter hvor du bor, men tror absolutt at det tar et par uker ekstra++ om du sender papirformat :)

Leverte i uke 27 ( er uke 33 nå ) og den er enda under behandling ( engangsstønad ) . Ting tar tid hvis det er sendt/levert på papir tydeligvis :(

Sniker fra juli, anbefaler å sende inn innenfor saksbehandlingstiden der du bor. Jeg sendte min litt for sent fordi jeg venta på svar fra sykehuset på klagen min I fht endring av prøverørsterminen. Sendte søknaden mellom uke 31 og 32, er nå 38+2 og har fortsatt ikke fått svar, kan ikke forvente svar før 27.juli, det er 3 dager før termin :/

Back
Topp