Flere enn meg....

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
som føler mensen skal komme hvert øyeblikk? IKM i dag og jeg føler hvert minste lille ubehag er mensen smerter. Hver gang jeg tisser sjekker jeg papiret.
Heldig vis ingen mensen ennå..... Og mye sterkere CB i dag :)

som føler mensen skal komme hvert øyeblikk? IKM i dag og jeg føler hvert minste lille ubehag er mensen smerter. Hver gang jeg tisser sjekker jeg papiret.
Heldig vis ingen mensen ennå..... Og mye sterkere CB i dag :)
Jeg og ser etter blod hver gang jeg er på do! Men merker samtidig at for hver dag som går slapper jeg mere av:)

Jeg og ser etter blod hver gang jeg er på do! Men merker samtidig at for hver dag som går slapper jeg mere av:)

Når jeg om en uke bikker 5 uker, så tror jeg at jeg kan slappe litt mer av.

Jeg og er sånn hele tiden. Er 4+5 i dag og se etter hele tiden. Prøver og være litt avslappet men ikke alltid like lett ☺

Ja, jeg er også veldig redd for å miste. Man blir rett og slett litt miljøskadd av å henge her inne.. Men jeg er nesten mer redd for at den lille i magen skal dø uten at jeg begynner å blø :( hadde vært så utrolig trist å dra på ultralyd og se at det ikke er noe liv der inne, når man tror at alt er greit..

Føler jeg også at mensen er rett rundt hjørnet, sjekker papiret hver gang jeg også! Håper jeg slutter å tenke på det snart :)

Back
Topp