Flere enn meg? :-)

• Trådstarter Trådstarter Kath
  • Opprettet Opprettet
K

Kath

Guest
Som har sterk luktesans? :p
Kan ikke gå med parfyme eller deo med lukt og all mat lukt og lukter breker jeg meg av :p

JA! Helt grusomt å ta buss eller båt noen plass, jeg føler alle lukter skikkelig ekkel svette! Det verste er jo faktisk å åpne kjøleskapet, uff, det er en stor samlig av mange ekle lukter rett og slett :p

Noen som vet om dette er noe som blir bedre etter 12 uke eller noe?

Å jada... :) måtte til slutt be samboer pent om å ikke ha på seg parfyme el deo før han legger seg om kvelden. Han pleier å dusje om kvelden og legger seg nysprayet... ble for mye for meg altså... han syns det var litt rart å spørre ham om det, men han kom da til sengs med kun en svak lukt av dove...hehe...
Reagerer hele tiden på lukter, og av og til må jeg lage mat/vaske med neseklype på... ellers brekker jeg meg bare...

Er også supersensitiv på alle type dufter -og jeg er butikkleder i et parfymeri! Så live er ganske hardt for tiden :p

Jeg sliter å m lukt! En av de få "symptomene" jeg har! Å jeg er frisør! Står å brekker meg av alle de luktene:-(

Helt ekstremt! Kjenner masse vonde, kvalme lukter overalt! :P Glad jeg ikke er bikkje :P

Uff ja.. Måtte nesten gå av bussen her om dagen for trodde jeg skulle kaste opp...

Ja sliter med ekle lukter, har pasienter som lukter helt grusomt, røyklukt er det værste. Får jo ikke puste :( Hehe

Gravid mens termin 19.11.13
Jentegull 10.10.09

Ja huff.. Det aller værste er drittbleiene til vesla, har aldri hatt no mot de før.. Og klarer ikke ha på meg parfyme, spesielt ikke i bilen. Æsj.

Ingen problemer med det Hadde heller ikke det sist

Ikke blitt helt gærent enda.
Men joda jeg merker det .

Skifte bleie på morran det er "tøft" (syntes det er fælt at jeg sliter med det, aldri aldri vært noe problem før)
Også syntes jeg det lukter ordentlig dritt når jeg går ute. Våt jord og hundedritt. usj..

Lage mat går faktisk veldig fint, men jeg kan ikke rydde vekk matrester, da får jeg panikk.
Helle ut og gjøre reint kjeler o.l nei det gåkke det :P

Jeg vil gjerne bytte. Er så tett i nesen, har vært det siden jeg ble gravid. Legen sier det har med graviditeten og ikke er no å gjøre med. Slitsomt å gå å snyte nese hele tiden, lukter nada :-p

Back
Topp