Flere enn meg?

snusmumrik

Forumet er livet
Som er midt oppe i prøving, og ikke skal teste før om ennå 14 dager?
Om alt klaffer blir det termin i slutten av juli, men det føles ut som en eeeeevighet til testing... Andre utålmodige sjeler her?

Er veldig utolmodig her og.. Er 8 dpo i dag og syns tida går drit sakte!! Tenkte å teste på søndag.. Har ingen symptomer enda, så trur ikkje det klaffa denne ganger heller..

Smooshkin skrev:
Er veldig utolmodig her og.. Er 8 dpo i dag og syns tida går drit sakte!! Tenkte å teste på søndag.. Har ingen symptomer enda, så trur ikkje det klaffa denne ganger heller..

skal krysse fingrene for deg Jeg hadde ingen symptomer før 7-8uker forrige svangerskap, så det kan jo være du er gravid allikevel.

Hali skrev:
Første testing på tirsdagIKM 12.11

Spennende! Krysser fingrene

snusmumrik skrev:

Smooshkin skrev:

skal krysse fingrene for deg Jeg hadde ingen symptomer før 7-8uker forrige svangerskap, så det kan jo være du er gravid allikevel.

Tuuusen takk :-) I forrige svangerskap så hadde eg ikkje symptomer før rundt uke 8 eg heller.. Så krysser fingrene :-)

Jeg skal teste o ca 8 dager, er veldig utolmodig, håper det er klaff denne gang og å at spira sitter lenger en til uke 9 denne gang... :)

Hei snusmumriken :) Håper for positiv test om 14 dager for deg ! Sitter selv å venter på mensen, som e litt seint ute.... Men vært mye stress + en uke med småblødning etter EL, så regner med det e litt tull med syklusen ! Er ikke prøvere, så det ville virkelig vært en overaskelse om en eventuell test skulle være positiv ( tester i morgen om ikke tanta dukke opp ) Lykke lykke til :)

nemoen skrev:
Jeg skal teste o ca 8 dager, er veldig utolmodig, håper det er klaff denne gang og å at spira sitter lenger en til uke 9 denne gang... :)

Lykke til da, krysser fingrene

arw1 skrev:
Hei snusmumriken :) Håper for positiv test om 14 dager for deg ! Sitter selv å venter på mensen, som e litt seint ute.... Men vært mye stress + en uke med småblødning etter EL, så regner med det e litt tull med syklusen ! Er ikke prøvere, så det ville virkelig vært en overaskelse om en eventuell test skulle være positiv ( tester i morgen om ikke tanta dukke opp ) Lykke lykke til :)

Heisann, det var et kjent nick ja
Spennende da, hadde jo vært artig å havne i samme forum nå også

snusmumrik skrev:

arw1 skrev:

Heisann, det var et kjent nick ja
Spennende da, hadde jo vært artig å havne i samme forum nå også

Tok en test på fredag, men den var negativ. Fortsatt ingen mens da.... Blir vel ny testing ila uka tenke eg :-O

Back
Topp