Flere enn meg som

Ja :p Men,mannen er ikke hjemme.

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

ingenting.. og bryr meg fint lite ;-P

Ingenting her heller... Så sa til mannen at jeg skal kjøpe en gavetil meg selv. Hadde håpet på en liten anerkjennelse og tegn på takknemlighet og glede over den mora jeg er, men neida...

Ingenting:) Er overhode ikke mannen i det hele tatt!! Han måtte nemlig ha fikset,da veslegutt kun er 3,5mnd. Gjør meg ingenting:) Er jo ikke sønnen min som hadde kjøpt det uansett:D

Ingenting her heller. Men snuppa er berre 4mnd, så skal ikkje klandre henne:p

Fikk en influensa syk samboer og en våkennatt av guttungen :P

Ingenting, men er gravid med første nå da. Og slik vil jeg ha det :) Vil ikke feire morsdag, og ikke vil jeg feire valentines heller.
Hvis småtten kommer hjem med et kort laget i barnehage/skole er det selvsagt koselig, men jeg skal ikke ha noe gave/kake/tilstelning. Er prinsipielt imot :)

Ingenting her heller, og d plager meg. Hadde gledet meg til min første morsdag...hadde håper å få et kort og en bukett, men neida...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har ikke fått noenting her heller, men fikk lov å finne og bestemme hvilke asjetter vi skal kjøpe til oss, så regner ikke det som en gave men en fin gest :)

Jeg fikk ordene "neste år så :)" er visst ikke ordentlig mamma før man har født :p men forstår det, så er ikke skuffet :)

jeg bakte kake til meg selv og alle som var her :-P

Jeg fikk omgangssjuke!
Mannen har også vært syk, så det er forståelig at han ikke har fått fikset noe....

Jeg har ikke fått noe, men så har jeg ikke født ennå heller da;) Er nesten 100% sikker på at jeg ikke kommer til å få noe de neste årene fremover heller. Og jeg kommer ikke til å gi han noe på farsdagen heller. Jul og bursdag får holde.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fikk kort av 7 åringen. :) og der stod det glad i deg to ganger, fordi han var så kjempeglad i meg. ;)

Men ellers har det vært en helt fantastisk vanlig dag sammens med de beste. :)

Jeg bryr meg svært lite om morsdag, farsdag, valentinsdagen, Halloween osv. :)

Back
Topp