Flere enn meg som...

*MammaLykke*

Glad i forumet
har lyst på alt mulig om dagen?? [8D][:D] Blitt helt kronisk jeg! Hahaha!
Men det er mest på frukt,grønnsaker,mat,is og potetgull...Ikke noe særlig godteri.. ett unntak-lakris ;)  Helt ille!! Alt smaker så sinnsykt godt...

Kommer til å rulle inn på sykehuset til slutt [:)][:)][:)] Koser meg fælt om dagen da...

Jaa! Jeg har generelt lyst på noe å ha i meg hele tida! Synes jeg blir kvalm og at jeg har det langt oppi halsen hvis jeg ikke spiser noe! [:D]
Hadde nå lagt på meg 8kg også da så.. [8D]

Hehe, ja det hørtes kjent ut. Må ha noe i munnen hele tiden, jeg og. Mest frukt og grønnt, men også litt pottis og lakris har jeg jo heldilla på hele tiden. Men sjokolade... det går fremdeles ikke ned. Og jeg som var så glad i sjokolade før [:(]

Uff, jeg spiser altfor mye godteri for tida! Har ikke noe problem med å få ned det nei, men så får jeg dårlig samvittighet etterpå. Det sto en annonse et sted hvor det sto at bebien blir hva jeg spiser!! Stakkars veslejenta mi!![&:]

JA, kjenner til den[:D]
Hadde en periode hvor jeg hadde lyst på alt, men da jeg fikk det eller laget meg det så ville jeg ikke ha det likevell, var kanskje bedre den perioden tror jeg[:)][8D][8D]

ORIGINAL: avelilith

Hehe, ja det hørtes kjent ut. Må ha noe i munnen hele tiden, jeg og. Mest frukt og grønnt, men også litt pottis og lakris har jeg jo heldilla på hele tiden. Men sjokolade... det går fremdeles ikke ned. Og jeg som var så glad i sjokolade før [:(]

Samme her frøken, klarer ikke sjokolade lengre.... [:(] Da får vi kose oss med det etter vi har føda da jo :D
5 kg hittil, får se hvor mye jeg ender opp på... *skummelt*
Men trøster meg mad at i ammeperioden så tar bebisen det meste av det vi får i oss så... Da raser kg av..

Haha, vi får håpe ikke det stemmer tulla29, da blir det store bebiser etterhvert[:D] 

Jeg er fryktelig å småspise for tiden.. Alt er jo så godt! Frukt og syrlige ting er favoritter. Men det sniker fort med seg litt godis også.. 

Hahaha ja off.. Når jeg er på jobb svinger jeg innom kjøkkenet et par ganger å værre blir det når jeg kommer hjem.. Jeg har også fått skikkelig kick på lakris:P

Ja jeg har lyst på alt for tiden, spesielt sørlandschips[:D]

Det eneste jeg ikke klarer er små godt, sjokolade og rødt kjøtt[&:]

Får vann i munnen av å lese alt dere skriver [:D][:D] Her går det meste ned, har kost meg fæælt i helgen, spiste det siste som var igjen av sjokoladen i stad, så nå er det stopp noen dager[&:]

Men is må jeg ha [:D][:D], har lollipopp i frysere, pinupen er tom [:(] Har visst blitt veldig glad i is, kan spise is hver dag, men sånn har vært siden tidlig i svangerskapet....

Iiiiiiis, Mmmmm,

LYST PÅ ALT UNNTATT POTETGULL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hmmmmmm og jeg som er såååååååååååååååå glad i det [8D]

Ja, er det ikke rart... [:-] Da har du noe å se frem til[;)] 

Har skikkelig kikk på små godt for tiden... frukt frister ikke i det hele tatt.... Men potetgull,smågodt og sjokolade går ned på høy kant... [8D] Håper ikke det fortsetter sånn[:(] kommer jo til å trille snart...

Forrige svangerskap kunne jeg spise nett på nett med appelsiner og epler!,

Men denne gangen er det kokosboller! arrgghhh...hehe huff, men er ganske aktiv ellers så satser på att jeg forbrenner godsakene vekk!

hehe, også kokosboller av alle ting da [;)] Må le! Godt du ikke er en sofa-sliter da[8D] 

Jeg også!! gått opp 8 kg.  jeg hadde gått ned 7 i høst da.. så veier 55 nå..  ( er i uke 23 )
jeg klarer ikke å stoppe å spise.. jeg er småsulten hele tiden.. og er HELT fæl på lakris..
leste at man ikke skulle spise mere enn et visst inntak av lakris i uken, det kunne føre til skader på foster..
liveredd for at jeg kommer til å legge på meg så masse at det blir et fryktelig slit av å få det av igjen...

Jeg har helt dilla på gulost jeg da... Syntes det er ganske merkelig, men kan ikke gå en dag uten at jeg må inn i kjøleskapet å ta meg noen skiver norwegia hihi[:D]

Hadde gulost dilla jeg også, begynt å gått over litt nå.
men gulost og osteloff... det var tingen!  akkurat samme dilla som mamma hadde.. [:D]

nå sliter jeg forferdelig med lakrisdilla.. noe som er dumt.... ettersom om at den lille i magen kan få fosterskader av for store mengder...   

Back
Topp