Flere enn meg som ikke har vogn enda?

Har vogn etter nr 2. Ser omtrent ny ut enda. Har den egentlig ute for salg på finn, men får ingen respons, så det blir vel til at jeg beholder den selv om jeg egentlig har mest lyst på city elite-vogna...
 
Jeg har vogn etter nr 1, samt at jeg kjøpte en brukt søskenvogn. I dag er målet at begge disse vognene skal vaskes og gjøres klar. Smurte opp de fot noen uker siden før det blr minusgrader.
Hvor oppbevarer dere vognene i mens? Vi har liten oppbevaringsplass i huset nå som det pusses opp og jeg har latt de stå i garasjen, men er redd for mugg/sopp dannelse nå når det er så fuktig ute..
 
Heldig at vi ikke hadde tid å bestille, var tilbake i dag for å gjøre det. Vel, joda, det kunne vi, men vi traff ei Anna dame, eieren av butikkene tror jeg, og "jeg selger jo ut av butikk hele tiden" sa hun, så vi fikk med oss vogna fra butikken i dag vi, ferdig montert og klar til bruk. Så da har vi vogn. Og tripptrapp med babysete.

Desverre er stellekommoden vår ukurant i størrelsen, 5 cm for lang, så vi må se litt på nett om vi kan finne ei madrass som passer, ellers blir det å legge anti-skli matte under så den ligger på plass, uten å være tredd innpå lokket slik den kan. Den forrige er sprukket og tapet med "mcgyver-tape" så mange steder at det er ikke gøy til en ny baby. Vi kjøpte ny til forrige barn av samme grunn. Men da fikk vi tak i
 
3gangs her også, skikkelig laidback kjenner jeg. Mellomste ble akkurat et år, og hadde tenkt baby skal få overta edge duo'en han har hatt.. Så må vi ha en tvillingvogn, helst tfk med hardbag. Og kanskje ei sovevogn til ettåringen for å ha hjemme :p Får se hva som dukker opp, pent lite stressa selv om tida begynner å bli knapp.
 
Jeg har vogn etter nr 1, samt at jeg kjøpte en brukt søskenvogn. I dag er målet at begge disse vognene skal vaskes og gjøres klar. Smurte opp de fot noen uker siden før det blr minusgrader.
Hvor oppbevarer dere vognene i mens? Vi har liten oppbevaringsplass i huset nå som det pusses opp og jeg har latt de stå i garasjen, men er redd for mugg/sopp dannelse nå når det er så fuktig ute..
Hvilken type vogn har du da?
Bagen på vår kan nemlig slås sammen nesten flat. Og kan derfor lagres under senga eller i et kott. Men vi har god lagringsplass, så jeg har ikke trengt å gjør det. Men et tips du kan sjekke ut i allefall. Men de tåler ganske så mye! De er jo laget for vær og vind. Tror den holder seg tørr og fin i garasjen. Ville nok tatt inn madrassen da:)
 
Hvilken type vogn har du da?
Bagen på vår kan nemlig slås sammen nesten flat. Og kan derfor lagres under senga eller i et kott. Men vi har god lagringsplass, så jeg har ikke trengt å gjør det. Men et tips du kan sjekke ut i allefall. Men de tåler ganske så mye! De er jo laget for vær og vind. Tror den holder seg tørr og fin i garasjen. Ville nok tatt inn madrassen da:)
Har en utenlandsk vogn butterfly prestige. Den går dessverre ikke an å legge sammen. I tillegg er det en tfk søskenvogn. Må rydde litt i gangen, så får vognen og baggen til søskenvognen stå der :)
 
Jeg har vogn etter nr 1, samt at jeg kjøpte en brukt søskenvogn. I dag er målet at begge disse vognene skal vaskes og gjøres klar. Smurte opp de fot noen uker siden før det blr minusgrader.
Hvor oppbevarer dere vognene i mens? Vi har liten oppbevaringsplass i huset nå som det pusses opp og jeg har latt de stå i garasjen, men er redd for mugg/sopp dannelse nå når det er så fuktig ute..
Vi har understellene hengt opp i garasjen også er vi så heldige med svigers som nabo og de har plass til bag og sportsdeler. Vi hang opp understellene på kroker som egentlig skal brukes til dekk.
 
Vi har vogn, men ikke bilstol ;) Jeg har egentlig lyst til å få alt klart med det samme, men samtidig så gidder jeg ikke å stresse med det.
 
Bilstol er nesten viktigere, men til gjengjeld vanlig å få med seg på dagen, da
 
Her er vogna.

Emmaljunga super nitro i lounge Grey.
15777843d091ca96e1c8c6605936aabe


Men dem blir å se slik ut først, med citybag vi har fra før.
6b574724450bc90af851a1ab5466951f
 
Har hatt vogn I hus siden uke 20:oops: stresset veldig I starten på å få ting på plass, men nå har jeg gått inn I chill-mode. Har mye, men mangler likevel en del.
 
Det er en 2007-farge, så det er kanskje ikke så rart ;)
 
Ja, bagen var Kjempesøt med prikker :)

Har city cross med caprimønstret bag denne gangen. Hadde helt sort sist (litt kjedelig). Men synes det er praktisk med mørk. Iallefall til vinterbaby:)
 
Den er søt med prikker ja.

Jeg liker ikke for mørkt og svart, men den bagen er passe,jeg liker den. Så den skal jeg nå legge mitt tredje barn i :)
 
Vi har bestilt vogna, men de i butikken i nov, de i butsikken sa at den skulle være der 1 Des, men ringte 1 desember og de sa de manglet en del og at den ikke kom før slutten av uka, så ringte jeg i dag og fikk hvite neste uke.....

*sukk*:wacky:
 
Kjøpte brukt simo vogn til 700kr via finn. Ingen ting som feiler den. Alt er vasket og klart, står på vaskerommet med trekk på.

Kjøpte ny simo da nr.2 var en mnd gammel ca. Var ikke krise å ikke ha vogn første mnd heller. Solgte den vogna etter han var ferdig med den.
 
Back
Topp