Mangler ca halvparten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde lyst på lakriskalender jeg, men litt for sent til det. Får ta det neste år.Det pleier ikke være sånn. Men ble sånn i år.
Det har jeg til mannen.Anbefaler deg å kjøpe poser og klistremerker neste år. Anger på at jeg ikke har gjort det før. Var så fort gjort i år![]()
Vi har også en sånn. Jeg har bare tapet posene mindre så de ikke tar noe særlig mer plass enn innpakket. Jeg synes det ble fint iallefall. Har ikke hengt de opp enda da, så kan hende jeg ombestemmer megDet har jeg til mannen.
Til ungene har mamma brodert kalendere med nummererte plasser med små ringer på. Poser kan fungere men det blir enormt og trangt og ser ikke bildet. Så jeg foretrekker det sånn.

Blir sikkert braVi har også en sånn. Jeg har bare tapet posene mindre så de ikke tar noe særlig mer plass enn innpakket. Jeg synes det ble fint iallefall. Har ikke hengt de opp enda da, så kan hende jeg ombestemmer meg![]()
da er vi plutselig over i desember, men pakket inn til og med 5.des til nå Sånne brune, små strikk som man bruker til aøt mulig.. Husholdningsstrikk eller hva de heter.. Bare stikker strikket inni ringen, og gjennom på andre siden gjennom strikket der. Da har man en "hempe" av strikk du bare kan ta rundt pakkene.. Sparer enormt med tid!Strikk? Hvordan? Ikke har jeg heller og ikke ser jeg hvordan jeg skulle spare tid, og klage henge dem opp
Jeg skal pynte til advent. Jul venter jeg med i ca 3 uker.
Det var ett godt tipsDessuten kan det jo hende du vil putte inn en kinobillett eller noe underveis, som en ikke får ordnet til 1. Des.
Nå var det vel ikke det tråden handlet om. La oss som synes det er hyggelig få holde på.
Skjønner, sånne har vi kanskje noen av et sted, men slett ikke 72, vi bruker ikke slike. Og jeg liker heller det røde båndet visuelt så jeg tar meg tiden.Sånne brune, små strikk som man bruker til aøt mulig.. Husholdningsstrikk eller hva de heter.. Bare stikker strikket inni ringen, og gjennom på andre siden gjennom strikket der. Da har man en "hempe" av strikk du bare kan ta rundt pakkene.. Sparer enormt med tid!
Utrolig glad mine får.Utrolig glad mine ikke får![]()