Flere enn meg som ikke har pakket kalendergaver enda?

Mangler ca halvparten

Anbefaler deg å kjøpe poser og klistremerker neste år. Anger på at jeg ikke har gjort det før. Var så fort gjort i år :)

Anbefaler deg å kjøpe poser og klistremerker neste år. Anger på at jeg ikke har gjort det før. Var så fort gjort i år :)
Det har jeg til mannen.

Til ungene har mamma brodert kalendere med nummererte plasser med små ringer på. Poser kan fungere men det blir enormt og trangt og ser ikke bildet. Så jeg foretrekker det sånn.

Det har jeg til mannen.

Til ungene har mamma brodert kalendere med nummererte plasser med små ringer på. Poser kan fungere men det blir enormt og trangt og ser ikke bildet. Så jeg foretrekker det sånn.
Vi har også en sånn. Jeg har bare tapet posene mindre så de ikke tar noe særlig mer plass enn innpakket. Jeg synes det ble fint iallefall. Har ikke hengt de opp enda da, så kan hende jeg ombestemmer meg :hilarious:

Vi har også en sånn. Jeg har bare tapet posene mindre så de ikke tar noe særlig mer plass enn innpakket. Jeg synes det ble fint iallefall. Har ikke hengt de opp enda da, så kan hende jeg ombestemmer meg :hilarious:
Blir sikkert bra

Alle gavene er i hus, må bare pakkes. Men dette ville plutselig samboer være med på iår, så må vente til han har fri :shy: da er vi plutselig over i desember, men pakket inn til og med 5.des til nå :)

Så kom jeg på at jeg måtte pakke mamma sine kalendergaver, og det fikk jeg gjort idag mens minsten sov :)

Har pakket inn en god del, og har de siste gavene klare. Bånd er tatt på noen. Så blir litt pakking og oppheng i kveld (2 barn)

Har var pakkene pakket inn, men ikke bånd på. Så jeg sitte nå og tar på bånd og henger dem opp i trappa

Strikk? Hvordan? Ikke har jeg heller og ikke ser jeg hvordan jeg skulle spare tid, og klage henge dem opp
Sånne brune, små strikk som man bruker til aøt mulig.. Husholdningsstrikk eller hva de heter.. Bare stikker strikket inni ringen, og gjennom på andre siden gjennom strikket der. Da har man en "hempe" av strikk du bare kan ta rundt pakkene.. Sparer enormt med tid!

Utrolig glad mine ikke får :)

Jeg skal pakke inn når ungen er i seng. For meg/oss er det også viktig at alle er på plass når han våkner morgenen den 1. Jeg pleier å være tidligere ute, men i år har det ikke blitt sånn. Alle er kjøpt og jeg har bare ett barn, så det går nok greit. Jeg liker å pakke inn pakkekalenderen da, synes det er superkoselig.

Jeg skal pynte til advent. Jul venter jeg med i ca 3 uker.

Vi har vår egen tradisjon, ekke glad i lilla til jul, det minner meg om påske:)

Nå var det vel ikke det tråden handlet om. La oss som synes det er hyggelig få holde på.

var ikke kritikk. Men når jeg leser om hvor mye alle stresser er jeg glad vi har valgt at de ikke skal få. Hvertfall ikke enda.
Har selv vokst opp med å få pakkekalender og sjokoladekalender. Må innrømme at 1. desember kom brått på i år.

til dere som mangler ting noen dager, hva med tur på kino, filmkveld med popcorn etc, bake pepperkaker sammen, skitur/aketur med kakao og bål, eller andre opplevelser sammen dere tenker barna vil sette pris på? ❤️

Sånne brune, små strikk som man bruker til aøt mulig.. Husholdningsstrikk eller hva de heter.. Bare stikker strikket inni ringen, og gjennom på andre siden gjennom strikket der. Da har man en "hempe" av strikk du bare kan ta rundt pakkene.. Sparer enormt med tid!
Skjønner, sånne har vi kanskje noen av et sted, men slett ikke 72, vi bruker ikke slike. Og jeg liker heller det røde båndet visuelt så jeg tar meg tiden.

Fersig nå. Mannens er poser, men ejg mangler fyllet til mange av dem.

Med 2 store barn og en liten i magen så blir det ikke noe kalenderstyr i år :)

Mine største gikk mer og mer bort fra kalenderstyret og gikk over til småkalenderene med sjokolade de siste årene. Ære, være dem for det <3

Julebudskapet har blitt pakker, pakker, pakker helt fra 1. Desember og den store pakketoppingen på julaften. Vi kommer til å gå for andre alternativer for den lille her. Har lært av desember og julene med de andre 2, så her får samhold og aktiviteter og familietid prege juletiden i årene fremover <3

Back
Topp