Flere enn meg som ikke har pakket kalendergaver enda?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg har 3 unger som får 24 pakker hver, det blir 72. Som skal pakkes inn, få bånd, knytes på en ring på en brodert kalender, selvsagt i rett rekkefølge, og båndet krølles.
Og en mann, men han får det i poser og pr nå har jeg bare innhold til 5 av dem så det blir noe sjokolade innimellom også fyller jeg en del av posene etterhvert....

Men av en del upraktiske årsaker har jeg ikke begynt enda. Jeg har nå talt opp, jeg har 12 dager ungene får felles/likt og nok til å dekke opp ca 15 dager til for jentene og for eldstemann hvor mye jeg enn deler lego pakken på.... Så kalenderen blir full for dem i alle fall.

Men det blir en lang kveld.... jeg har kjøpt julebrus og skal høre julemusikk. Og mannen skal hjelpe meg utenom sine engne da.

Oh yes. Ferdigkjøpt for lenge siden, men pakkes inn i kveld. :)

Har en unge med omgangssyke og en annen med vannkopper, så litt unntakstilstand om dagen. :nailbiting:
Regner med at eldstemann har vannkopper innen kort tid også, og minstemann har omgangssyke. Hahaha, #life..

Ble heldigvis ferdig med 72 stk pakkekalendergaver nå på onsdag Så pakkekalenderen er hengt opp og klar. Bare å henge opp Harribo-kalenderne dems som er igjen å gjøre. Pynta til jul igår. God jul alle sammen:greet008 Julen er magisk:santa

Ikke ferdig kjøpt engang her...
Ohh, lykke til.

Her er det fra ungenes side en del av magien at det henger 24 pakker der første desember. Så jeg handla mye i går. Det går i mye småting da.

Oh yes. Ferdigkjøpt for lenge siden, men pakkes inn i kveld. :)

Har en unge med omgangssyke og en annen med vannkopper, så litt unntakstilstand om dagen. :nailbiting:
Regner med at eldstemann har vannkopper innen kort tid også, og minstemann har omgangssyke. Hahaha, #life..

God bedring til heimen.

Vannkopper hadde vi i jula 2015, men det begynte ikke før 17.12 da. Omgangssyke har vi også klassisk på den tiden....

Ønsker dere lykke til og kom på at jeg ikke engang har kjøpt julekalender... jaja får kjøpe på mandag XD godt det bare er til de voksne.
Min er den eneste som er klar. Den er kjøpt ferdig, av meg fakrisk... Mannen slapp enkelt unna med å bare si "kjøp den du, kjære"

Ble heldigvis ferdig med 72 stk pakkekalendergaver nå på onsdag Så pakkekalenderen er hengt opp og klar. Bare å henge opp Harribo-kalenderne dems som er igjen å gjøre. Pynta til jul igår. God jul alle sammen:greet008 Julen er magisk:santa
Jeg skal pynte til advent. Jul venter jeg med i ca 3 uker.

Har ikke pakket inn en eneste en. Ungene kommer hjem fra pappaen sin på mandag, så jeg har morgendagen på meg. Heldigvis. Har ikke kjøpt alle heller. Pleier aldri å ha alle 48 gavene klare til 1/12 uansett

Ohh, lykke til.

Her er det fra ungenes side en del av magien at det henger 24 pakker der første desember. Så jeg handla mye i går. Det går i mye småting da.
Blir nok ikke klar før neste uke ,pleier å ha e ferdig men sånn ble det ikke i år

Det er mye jobb med de pakkekalenderene.. har hatt det i alle år, i fjor hadde vi kalendere fra forskerfabrikken.
I år har vi kjøpt vanlige sjokoladekalendrere.

• Barna får en litt dyr julegave i år, og da sa vi at da blir det billigere og enklere kalendere. Noe de synes var helt greitt

Har ikke pakket inn en eneste en. Ungene kommer hjem fra pappaen sin på mandag, så jeg har morgendagen på meg. Heldigvis. Har ikke kjøpt alle heller. Pleier aldri å ha alle 48 gavene klare til 1/12 uansett

Dessuten kan det jo hende du vil putte inn en kinobillett eller noe underveis, som en ikke får ordnet til 1. Des.

Det er mye jobb med de pakkekalenderene.. har hatt det i alle år, i fjor hadde vi kalendere fra forskerfabrikken.
I år har vi kjøpt vanlige sjokoladekalendrere.

• Barna får en litt dyr julegave i år, og da sa vi at da blir det billigere og enklere kalendere. Noe de synes var helt greitt

Mine ble lettere sjokkert over det forslaget da jeg spurte sidne det var sagt her inne ar unger ville foretrekke en dyrere gave heller enn kalenderen. Nei. Det ville de ikke

Men jeg liker det jo da, og koser meg med det. Bare at de siste gavene når jeg er over mkn leggetid er litt tunge....

Ta strikk istedenfor pakkebånd, myye fortere å få på :p Hilsen mamma til 4 som heller ikke er ferdig :hilarious:
Strikk? Hvordan? Ikke har jeg heller og ikke ser jeg hvordan jeg skulle spare tid, og klage henge dem opp

Dessuten kan det jo hende du vil putte inn en kinobillett eller noe underveis, som en ikke får ordnet til 1. Des.

Mine får kino, dato ikke bestemt enda. Håper å lande den i løpet av kvelden, men ellers flytter jeg evt på et par pakker i løpet av første uken om jeg må. Billetten er ikke kjøpt men det ligger en lapp er det står at de skal på kino bare.

Back
Topp