Flere enn meg som har leeeenge til ordinær UL?

Nullenusken

Forumet er livet
Føler absolutt alle har UL nå jeg! Vi har ikke time før 1.mars og jeg holder på å gå på veggen, hehe... Er det flere enn meg som må vente lenge?
 
jeg synes det er 100 år igjen, hehe:) har time 17 feb å det er så lenge. har ikke kjent no liv heller så blir gal.
 
Jeg har 15 feb, syns det er fryktelig lenge til! :(
 
HEEELDIGVIS bare ei uka igjen.... Men då e eg jo 19 uker. Syns jo det e alt for seint selfølgelig ;)
 
Har ikke fått time en gang...var på tidlig UL i går og da skulle han sende henvisning til ordinær UL. Regnet med jeg ville få innkallingen i løpet av neste uke og at jeg ville få time i begynnelsen/midten av mars....det er jo en heeeel evighet til..:)
 
Jeg er 17+3 uker i dag, har ikke fått innkalling en gang!........
 
Dere som ikke har fått innkalling,jeg ville tatt en tlf :)
Jeg har UL 14,og eeeendelig føler jeg det nærmer seg!!
Ønsker alle lykke til <3
 
Har 23.februar her.. og da er jeg i uke 20+4.. alt for seint synes jeg, men visstnok lite å gjøre med pga stor pågang hos lege (det er han som tar alt av undersøkelser, ikke sykehuset). Men jeg har heldigvis en god venninne som er lege, så fikk tatt en sniktitt rett etter ferien :) Hun fikk ikke sjekket alt som kan sjekkes pga. dårlig utstyr, men vi så nå i alle fall mye bevegelse og velutviklet hjerte. Så nå skal jeg smøre meg med tålmodighet og vente med flere sniktitter fram til ordinær ultralyd om aaaaaaalt for leeeeenge.. ;)
 


Kinee skrev:
Jeg har 15 feb, syns det er fryktelig lenge til! :(

Me too.... :S
 


Acinom K skrev:
Jeg er 17+3 uker i dag, har ikke fått innkalling en gang!........


Ring fødeplass å bestill time selv! Gjorde det selv jeg i uke 16 da jeg ikke hadde fått time enda.
 
Jeg skal 16. februar, bare 2 uker til, går fort :)
 
Har ikke time før 17. Feb å synes det er en evighet til..
Men 1. Mars er ikke det litt vel sent...?
 
 Tja har ikkje fått innkallelse engang , har jo ikkje termin før i slutten av Juli... men tipper eg skal om to uker ca.

(skal purre på sykehuset hvis eg ikkje har fått brev innen lørdag)
 
Har 29 februar...leeeeenge å vente til!
 
jaaaaa, har UL 22.2. og det føles som en evighet... vurderer seriøst å bestille time til privat ul, klarer ikke å vente og bekymrer meg for alt mulig rart...
 


AudiMamma skrev:
Har ikke time før 17. Feb å synes det er en evighet til..
Men 1. Mars er ikke det litt vel sent...?



Du er jo to uker lengere på vei enn meg også da.... :) Vi kommer til å være ca like langt på vei når vi er på UL....
 
Vi har 27.feb. Altså uke 19- føles såååååå lenge til! 

 


Troikamama skrev:
Har time 20 februar. Føles ut som det aaaldri nermer seg:p



 
Back
Topp