Flere enn meg som har lagt på seg flere kilo allerede?

Virker som det er litt forskjellig hvor mye man går opp i begynnelsen, men "kjekt" å se at det er flere enn
meg som også har gått opp noen kg. Gleder meg bare til jeg får ordentlig gravid mage jeg! Nå føler jeg meg bare
blubbete og feit, og hjelper lite at jeg har fått hele ansiktet fullt av kviser heller[:'(] Skulle tro jeg var blitt 13 år igjen, hehe

Vil ikke svare[8|]
No comments (eller hvordan det nå skrives[8D])

Har gått ned 12 kg [:D] og er i uke  14+1 til nå!Med Men med sønnen min på 11mnd så gikk eg ned 8 kg i starten! Men eg går vel opp etterhvert! I tillegg så får eg legge til at eg e litt overvektig så det gjør ingen ting at eg har gått ned![8D]

Til tross for både kvalme og oppkast har jeg lagt på meg 12 kilo[&:]
Jeg er 11+2 på vei.

La på meg 60 kg i forrige svangerskap,noe som var utrolig tungt,så håper jeg ikke blir så stor denne gangen!!!

Eg hadde gått ned 4kilo når eg var på 1.kontroll i uke 8+5.. Nå vet eg ikke hva eg veier, siden eg ikke har badevekt.

Jeg står på stedet hvil [:D] 0kg:) 11+0 idag.
Håper ikke jeg går oppover enda. Sist var jeg -5kg på dette tidspunktet, men heller frisk som nå, enn kvalm som jeg var den gangen. Da får jeg heller bare bli noen kg mer.. hehe:)

ORIGINAL: Lille Koala

Til tross for både kvalme og oppkast har jeg lagt på meg 12 kilo[&:]
Jeg er 11+2 på vei.

La på meg 60 kg i forrige svangerskap,noe som var utrolig tungt,så håper jeg ikke blir så stor denne gangen!!!

Unnskyld mitt språksbruk,men WHAT THE FUCK???
60 kg?? Er det mulig? La på meg 30+ i mitt første svangerskap og det var en stooOOoor forandring, tenk 60 kg da.

Back
Topp