Flere enn meg som har lagt på seg flere kilo allerede?

Pinkcloud

Flørter med forumet
Er bare 10+4, men lagt på meg ca 3 kg allerede jeg[:(]
Har jo hørt at det er vanlig å legge på seg først etter 12 uker..
Har vært heldig å sluppet unna kvalme og oppkast!, men har ikke
spist noe mer enn normalt. Men eneste er at at puppene har vokst
fra c-cup til en stor d-cup over natta .. satser på at noen av grammene
har havnet der;D

HVordan ligger dere ann?

Uke 5 - 2,3 kg
Uke 7 - 2,6 kg
Uke 10 - 3 kg
Uke 13 - 3,5 kg
Uke 15 - 4 kg
Uke 17 - 5,6 kg
Uke 20 - 6,2 kg
Uke 23 - 7,2 kg
Uke 25 - 8,2 kg
Uke 27 - 9,3 kg
Uke 30 - 10,3 kg

Jeg har faktisk gått litt ned i vekt[8D] Men, 3kg opp er ganske normalt det i følge tabellen. Tror ikke du skal tenke så mye på det[:D]
Jeg har heller ikke hørt noe om at det er normalt å legge på seg etter 12 uker.Alt er veldig individuelt.

Du er ikke alene, jeg har nok lagt på meg hvertfall 5 kilo...[:'(]
Ble veid for første gang i uke 9 og siden jeg ikke har vekt hjemme har jeg ikke noen sikker startvekt, men tror det er rundt 5 kilo hvertfall...

er de målene der helt rette? jeg er 15 kg og har lagt på meg 1,3kg...:S

jeg aner ikke, tror ikke jeg har lagt på meg så veldig mye enda......eller håper jeg det mon tro. Får se på fredag, ny legesjekk da

veldig individuellt, er nok like normalt å gå ned i vekt den første tiden for å så gå oppigjen. som det er å gå opp i vekt.

hmm... har kanskje lagt på meg en kilo eller to...? er ikke veldig glad i badevekta, så går ikke oppå der alt for ofte[8D]

Har litt ekstra fra før, så håper jeg ikke går opp alt for mye i svangerskapet!

Gått opp ca 5,3 kg, 14 uker i morgen...

gikk opp 3,2 kg nesten over natta.........

Har ikke spist mere enn normalt, bare oftere og sunnere. [:)]

lagt på meg en kilo. men fra idag skal jeg bli litt sunnere...
ikke slanking så klart, men ikke putte i meg all mulig greier. Er jo helt ute på jordet for tiden.
Så nå skal det trenes og spises sunnere fremover. Kan ikke få en unge oppfostrert på junkfood og snop heller[:D]

har gått opp 0,5 kg

Aner ikke hordan jeg ligger an! har ikke badevekt[8D] Hadde gått ned en periode, men de 3 kg har jeg nok lagt på meg!
Men jeg e rrimelig stor fra før av, så håper igrunn ikke at jeg går opp sånn veldig mye, men det er jo ikke så mye  å få gjort noenting med.

2-3 kg her! Også var i jeg i sverige i går. Så har masse mer fett jeg kan legge på meg[&:]. Eier ikke måtehold=P

lagt på meg 1 kg til nå[;)] håper jeg klarer å ikke legge på meg så mye som sist[;)]

80 kg fordelt på 1m og 55cm er litt for mye for mitt vedkomne[8D][;)]

Har i følge legens vekt gått ned en halv kilo[:)]

Spiser sunt og trener, og skal fortsette med det gjennom hele svangerskapet.

Gikk opp tre kilo. Åsså gikk jeg ned 3 kg igjen. Så nå er jeg tilbake på startvekta...
Håper for guds skyld at jeg ikke legger på meg like mye som sist. det var helt forferdelig.

3 kg her og[&:][:D]

Har ikke badevekt, så er ikke 100 % sikker. Tror ikke jeg har gått opp noe, merker i hvertfall ikke noe på klærne, og jeg pleier vanligvis å legge på meg veldig jevnt over hele kroppen. Jeg SER derimot ut som om jeg har lagt på meg, siden jeg er temmelig oppblåst for tida.

Jepp, 4 kilo på her..

Men har vært så dårlig at jeg ikke har vært noe i bevegelse.. Håper likevell jeg ikke legger på meg fullt så mye som sist (26 kilo), for jeg hadde 10kilo igjen fra sist..[&o]

Aner ikke hvor mye jeg har lagt på meg. Har ikke vekt. Så får vell vite det når jeg skal på 1. kontroll [:)]

Back
Topp