Flere enn meg som fortsatt ikke har fått sånn mørk stripe på magen?

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Er i uke 28+4 og fortsatt ikke noe stripe. Har såvidt fått mage egentlig. Alle sier jeg er så liten. Hadde litt ekstra fra før da. Har også bare gått opp rundt 1-2 kg i svangerskapet da jeg først har gått ned 2.

Får alle sånn mørk stripe?

Hadde stripe I begynnelse da jeg var oppblåst. Man kan få både lys og mørk stripe. Tror nok ikke alle får det.

Aldri fått det. Er vell hormonelt. Har ikke noe med størrelsen på magen å gjøre.

Kan ikke se jeg har fått det, men så har jeg min egen "bilring" på en måte under gravidemagen.. (herlig beskrivelse).
Mer hår nederst på magen derimot :wtf:

Heller ikke fått det enda, tenker det som skjer det skjer. Kroppen gjør det den vil uansett hva vi finner på ;)

Kjempemage! Ingen stripe. Ikke mørkere brystvorter heller. Tar det forståvidt helt med ro.

Sniker fra okt..ditte e min tredje graviditet å ej he aldri hatt stripa :) trur ikkje de e alle som får de

Tynn svak stripe kom ganske tidlig, kanskje litt fremprovosert av sol også? Det er jo en pigmentering, og ikke noe med størrelse :-) Har forøvrig ikke fått den store mørke "mamma-brystvorten" enda heller. Det blir jo...spennende ;-)

Jeg er 32+4, og har ikke noe antydning til slik stripe, verken nå eller forrige svangerskap. Ikke alle som får slik:)

Hmm, når du sier det har ikke jeg fått ennå heller. Jeg har hatt veldig tydelig, veldig mørk stripe i de forrige svangerskapene, så nå er jeg egentlig litt overrasket.

Eg har ikkje fått - og er glad for det :)

Jeg er 32+3 og har ikke fått noen stripe eller antydning til det! jeg er lys i håret, vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre? Med tanke på pigmentforandringer og sånn.. Strekkmerker derimot er det nok av:p

Jeg hadde antydning til stripe tidlig i svangerskapet, men den er ikke så synlig nå..dvs jeg ser den ikke uansett under magen:p men typen sier det nesten ikke vises noe:joyful: Men som andre sier, hår på magen har jeg masse av!:p

Back
Topp