Flere enn meg som er helt utslått??

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Ligger rett ut på sofaen utslitt med enorm kvalme hele dagen. Sliter maks med å få i meg både mat og drikke - særlig drikke. Så pr dags dato er jeg 100% sykmeldt noe jeg hadde håpet å unngå...

Jeg og. Bare å ta en dusj føles som en heldagsjobb. Nå får jeg i meg noe mer mat enn deg, men gud som jeg bare vil sove.

Samme her.
100% sykemeldt, og det føles både godt og vondt. Kjenner jo at kroppen trenger det, men har fremdeles dårlig samvittighet.
Gikk i en ukes tid uten å få i meg stort, før jeg ble sykemeldt og fikk noen gode råd fra legen.
Det som får meg gjennom dagen nå er
1. Sea-Bands-har de på hele døgnet.
2. Postafen-uten de brekker jeg meg av alt.
3. Te av fersk ingefær med en gang jeg våkner gjør godt og da kaster jeg ikke opp på tom mage før dagen har startet.

Alt dette gjør jo til at energien er i null og får jeg ikke sove nok så blir jeg enda kvalmere.
Så vi må nok bare lytte til kroppen ;)

Er ikke s.m men er fullstendig utslitt.. Er så trøtt så trøtt, ligger stort sett som et slakt på sofaen når jeg er ferdig på jobb.. Håper det snart blir bedre,for denne slappe komatilstanden er ikke meg;)

Ikke sm, men ligger på sofaen fra kl fire til jeg legger meg kl 22 på kvelden. Men jeg sover helt sykt godt! Har ikke sovet så godt siden sist jeg var gravid, så det nyter jeg:)

Jobber ikke enda, men er sykt utslitt. Kommer som regel fra ca kl 15- jeg legger meg på kvelden. Sover som en stein hele natta, men blir aldri uthvilt :-)
Fungerer best mellom klokken 11-15...så da prøver jeg å unngå sofa :-D

Ligger rett ut på sofaen utslitt med enorm kvalme hele dagen. Sliter maks med å få i meg både mat og drikke - særlig drikke. Så pr dags dato er jeg 100% sykmeldt noe jeg hadde håpet å unngå...
Jeg er også helt på felgen! Ligger rett ut på soffaen fra jeg kommer hjem fra jobb til jeg legger meg. Ingen særlig god følelse da jeg har 2 barn fra før som bare ser mora ligge som et slakt :/ hadde 4 dager uten særlig kvalme, men nå er det tilbake. Jeg får i meg mat, og drikke. Men er totalt energiløs. Har bare brukt 1 egenmeldingsdag hittil, håper å unngå sykemeld, for det vil avsløre graviditeten :) haha! 3 uker igjenn så satser jeg på at uke 12 vil gi meg masse energi tilbake! :D

Helt utslitt jeg også! Og når jeg har gjort for mye og blir meget sliten å trett braser det ofte ut i gråt, uten å helt vite hvorfor :-P
Får ikke sove skikkelig godt om natta heller, drømmer så mye så våkner veldig lett..

Jupps ! Helt fullstendig utslått.
Energien er helt fraværende.

I tillegg har jeg hatt to sinnsyk travle jobbuker med mye farting. Bruker hele ettermiddagene og helgene til å hente meg inn.

Natta sover jeg dårlig, vondt i puppene når jeg snur meg og magen er såpass oppblåst at den ikke er noe særlig å ligge på.... I tillegg er det x-antall do besøk hver natt.
Kvalmen kommer med utmattelsen og på kvelden og natta er det absolutt verst.

Håper å kunne jobbe lengst mulig og er utrolig lite lysten på sykemelding !
Men går det ikke - så har det ikke:-)

Dere er heldige som kommer dere på jobb da! Her er jeg sengeliggende hele dagen... Ingen "bedre" perioder der jeg klarer å gjøre noe i huset engang...

Dere er heldige som kommer dere på jobb da! Her er jeg sengeliggende hele dagen... Ingen "bedre" perioder der jeg klarer å gjøre noe i huset engang...

Helt enig ! Jeg er veldig takknemlig for å kunne gå på jobb:-)

Er veldig glad i jobben min og liker å "levere" det jeg skal ! Håper å kunne jobbe så lenge så mulig før permisjon:-)

Du har min medfølelse for utmattelse og kvalme - slik hadde jeg det med nummer to og måtte tidlig kaste inn årene på jobb fronten. Det gikk bare ikke.... Sånn er det dessverre av og til ! Heldigvis er et svangerskap en bitte liten del av et langt arbeidsliv:-)

Back
Topp