Ligger rett ut på sofaen utslitt med enorm kvalme hele dagen. Sliter maks med å få i meg både mat og drikke - særlig drikke. Så pr dags dato er jeg 100% sykmeldt noe jeg hadde håpet å unngå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også helt på felgen! Ligger rett ut på soffaen fra jeg kommer hjem fra jobb til jeg legger meg. Ingen særlig god følelse da jeg har 2 barn fra før som bare ser mora ligge som et slakt :/ hadde 4 dager uten særlig kvalme, men nå er det tilbake. Jeg får i meg mat, og drikke. Men er totalt energiløs. Har bare brukt 1 egenmeldingsdag hittil, håper å unngå sykemeld, for det vil avsløre graviditetenLigger rett ut på sofaen utslitt med enorm kvalme hele dagen. Sliter maks med å få i meg både mat og drikke - særlig drikke. Så pr dags dato er jeg 100% sykmeldt noe jeg hadde håpet å unngå...
Dere er heldige som kommer dere på jobb da! Her er jeg sengeliggende hele dagen... Ingen "bedre" perioder der jeg klarer å gjøre noe i huset engang...