Flere enn meg med listedilla??

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Nå har jeg virkelig tatt helt av her!! Skriver ned alt vi har, alt vi har som må gjøres noe med og alt vi trenger.
Alle klesplagg er også nedskrevet etter størrelse... Føler jeg har minimalt med oversikt!!

Føler bare på at jeg burde hatt hvertfall en liste over hva som trengs :-P men blir med tanken, har virkelig ingen aning på hva vi trenger å ikke trenger nå! Kanskje bruke uken til å se litt igjennom ting :-P

Hehe, jeg må også ha lister.. Ellers bare glemmer jeg eller føler jeg ikke har oversikt :) Nå har jeg liste for hva vi har/trenger, ting som må gjøres i huset og julegaver :)

Jeg har flere lister nå for tida. Glemmer så lett når jeg er gravid:p
Har handleliste, gaveliste til alle i familien, utstyrsliste, bakeliste til jul, julegaveliste til familien og liste over hva jeg må huske å gjøre :)

O Jess !!! , lister er tingen !!
Skriver også månedsliste med oversikt over hva vi skal spise (vi handler for 2 uker av gangen) , møter , jobbing, OG hvilken dag vi skal ha rydding hvor (mandag kjøkken, tirsdag badet osv :p)

Jeg er vanligvis veldig glad i lister, men nå med babyting...? Jeg er helt ute av det :p
Har vanligvis stålkontroll på middagslister, jobblister, kalender osv., men nå tror jeg ikke hodet henger helt med på at jeg er gravid :wacky:

Jeg elsker lister! Har lister for det meste, og de brukes alle flittig:-) Nå har jeg delt lista over fødebagen med mannen over Google, liker lister som kan deles. Ellers så har jeg lister på mobilen, samt håndskrevne... Høres jo helt koko ut.. Men jeg liker det sånn - digger å stryke det som er utført:-)

Jeg elsker lister! Har lister for det meste, og de brukes alle flittig:-) Nå har jeg delt lista over fødebagen med mannen over Google, liker lister som kan deles. Ellers så har jeg lister på mobilen, samt håndskrevne... Høres jo helt koko ut.. Men jeg liker det sånn - digger å stryke det som er utført:-)

Jeg elsker også å stryke ut - derfor liker jeg litt bedre håndskrevne lister. I jobben min så har jeg mange oppgaver, men svært liten tid til å utføre de administrative oppgavene. På jobb har jeg derfor 3 ulike lister; 5 minuttslister, 1 times lister og ting som tar enda lengre tid.
På den måten føler jeg meg kjempeeffektiv når jeg har 15 min tilgjengelig fordi jeg får gjort unna MASSE på 5 minuttslista (maks 5 minutt på å fullføre) - og får stryke ut masse ;)

Jeg elsker lister! Spesielt har jeg behov for lister over arbeidsoppgaver, feks ved husarbeid. Det er lettere å få gjort mye hvis jeg har mange små konkrete mål, framfor et stort :)

Listoman her og. :-D

Må være håndskrevne ja, viss ikke går jeg glipp at den tilfredsstillelsen jeg får ved å stryke de ut. :-P

Back
Topp