flere enn 1??

sengepolka

Elsker forumet
Grugleder meg masse til Ul i morgen... [:)][:)][:)][:)] Regner med at alt står bra til, men jeg hadde en liten spotting på mandag og har vært i usedvanlig mye bedre form denne uken enn tidligere........ det var litt uvant.

Men jeg har gått op 4,5 kg allerede og er blitt KJEMPESTOR, lurer på om det er flere enn 1 der...
så bare en sist gang.
alle kommenterer hvor STOR jeg er og noen sier: "du har vel ikke lenge igjen du???
Neida, bare 6 MÅNEDER!!!! [:D][:D][:D][:D]

Her ser dere to bilder, og jeg er helt SLAPP i magen.................... skjønner dere hva jeg snakker om eller... hehe

og her er bilde 2...............

Herlig herlig mage<3<3
Men kan jo igrunn skjønne hvorfor folk spør som de gjør!![:D][8D]
Trenger jo ikke være 2, kan jo hende du bare legger på deg mye i begynnelsen!

Som maltesers sier, kan hende du er en av de som legger på deg mye i starten.
For å si det sånn: mamma gikk opp 28kg med tvillinger. Men ei venninne av meg gikk opp 30kg og hadde bare en der inne. Kanskje du får en stooooooooooor mage!!
Fin nå også da!

Wow, litt av en mage[:)] 
Den er fin da, selv om det fortsatt er tidlig[:D]

Blir spennende å se på UL i morra - gleder meg virkelig til oppdatering[:)][:D][:)]

Oi, det var stor og fin mage ja[:D] Det blir spennende å høre om det er 1 eller 2.

Haha... ja det er ikke rart folk spør... jeg kan ihvertfall ikke holde den skjult..

Tipper det bare er 1, men lurer virkelig på hvor stor jeg kommer til å bli altså...[:D][:D][:D]

skal til Ul i morgen og sjekke sukker i urin og alt sammen, sjekket blodsukker igjen i dag og det er litt høyt, regner med det er derfor jeg er stor også.............

oj ja en fin mage, spennende om det er to da[:)] venter på oppdatering!

ORIGINAL: litjpi

Oi, det var stor og fin mage ja[:D] Det blir spennende å høre om det er 1 eller 2.

Har du diabetes?

ORIGINAL: maltesers

Har du diabetes?

Har ikke hatt det, men oppdaget at jeg har høyt blodsukker da jeg dro til legen (før jeg visste jeg var gravid) og ba han fikse meg fordi jeg har hatt så dårlig med energi i vinter... og da visste blodprøven dette.
så oppdaget jeg at jeg var gravid.
Tok en sukkerbelastningstest og den viste innenfor normalen, men sjekket i dag og da lå den høyt igjen...
så er veldig spent på hva som skjer, jeg må ihvertfall passe ekstra på nå som jeg er gravid...
for tydeligvis er jeg veldig i faresonen for å få diabetes...........[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Det er ihvertfal ekstremt slitsomt...

Så spennende med Ul i morgen!
Jeg har også gått opp 4 kg til nå. Litt uvant siden jeg har gått ganske mye ned i vekt det sist året.

Lykke til i morgen!

ORIGINAL: sengepolka

ORIGINAL: maltesers

Har du diabetes?

Har ikke hatt det, men oppdaget at jeg har høyt blodsukker da jeg dro til legen (før jeg visste jeg var gravid) og ba han fikse meg fordi jeg har hatt så dårlig med energi i vinter... og da visste blodprøven dette.
så oppdaget jeg at jeg var gravid.
Tok en sukkerbelastningstest og den viste innenfor normalen, men sjekket i dag og da lå den høyt igjen...
så er veldig spent på hva som skjer, jeg må ihvertfall passe ekstra på nå som jeg er gravid...
for tydeligvis er jeg veldig i faresonen for å få diabetes...........[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Det er ihvertfal ekstremt slitsomt...

Ser den. X`n min har diabetes, så jeg veit hvordan ting funker! Håper du slipper unna alt det!

Lykke til! Gleder meg til å høre antallet!

Håper du slipper unna diabetesen. Kanskje du kan bli satt på en eller annen form for diett, for å slippe unna den?

ORIGINAL: sengepolka

og her er bilde 2...............

Trenger ikke å være stor fordi om en har tvillinger i magen heller. Jeg var sikkert ikke mye større når mine tvillinger kom ut i uke 29 for litt under 8 år siden. Gynekologen terget meg hver gang jeg var til UL og lurte på hvor de var henn. Og lell så var dem visst over snittet stor for alderen når han målte dem hver gang[:D] 
Det ser nå iallfall ut som det er noe inni hos deg. Synes magen min så større ut før jeg ble gravid jeg. Er ganske tynn generelt, og eneste plassene jeg legger på meg er på magen og rundt hoftene til vanlig. Men etter at jeg ble gravid har jeg gått ned to kilo. Så hvor er babyen min tro?

Back
Topp