flere en meg

mamma til to

Forelsket i forumet
Flere en meg som ikke har hørt hjerte lyd eller sett den lille er 12 uker i dag

Skal på UL om tirsdan :) Gleder meg, ikke hørt lyd eller noe, vil liksom ha det bekreftet før vi sier noe.

Har vært på ul+doppler, så har både sett og hørt :)

Sent from my iPhone

Har vært på tre ul så har sett. Legen i morgen så håper å få høre da :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Har ikke sett babyen. Bare hørt hjemme med egen doppler :)

Har ikke sett babyen og har ikke hørt hjertelyden heller. Er i uke 15. Må nok vente en stund fortsatt til OUL om en måned.

Det er ikke vanlig å høre etter hjertelyd før uke 14 og dersom man ikke har tidlig ul så ser man jo ikke lille heller.
Et vanlig svangerskap har jo bare en ul :)

Ta det som er godt tegn at du ikke trenger ekstra oppfølging :)

Jeg har heller ikke hørt eller sett, men skal på legen på tirsdag, så håper å høre hjertelyd da. Er da 12+5 :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min lege klarte ikke finne hjertelyd 15+2. Men han var alt for forsiktig og uerfaren tror jeg. Prøvde med min angelsound når jeg kom hjem og fant den med en gang! Har sett den lille på ul 2 ganger også da:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har hørt hjertelyden hos legen, men ikke vært på UL. Når vi fortalte nyheten til min søster og mannen i dag var min svoger veldig gira på vi måtte på tidlig UL, han følte sjøl han blei mer involvert i svangerskapet etter di var på tidlig UL. Ikke bestemt oss enda, planen var egentlig å vente..

Jeg er 15 uker og har verken sett eller hørt noen baby. Regner med første gang for meg blir på oul den 3. juni :) Har ikke lege eller jordmor time før den tid uansett. Gleder meg.

Jeg er 15 uker og har verken sett eller hørt noen baby. Regner med første gang for meg blir på oul den 3. juni :) Har ikke lege eller jordmor time før den tid uansett. Gleder meg.

Bare stusser litt, du skriver at du ikke har lege eller jordmor time før oul? Men jeg antar du har vært å tatt blodprøvene etc?

Bare stusser litt, du skriver at du ikke har lege eller jordmor time før oul? Men jeg antar du har vært å tatt blodprøvene etc?
Jada, jeg har vært hod lege og alt tidligere =) Men har ikke flere timer før OUL, og har ikke hørt hjertelyd enda, så regner med det blir første gang;) Gleder meg.

Jeg var på ul da jeg var 5 uker på vei, men ikke hørt hjertelyd siden. Kjenner jeg gleder meg til det nå :)

Back
Topp