Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Som føler at man aldri kommer til å føde selvom mai babyene har begynt å komme? Føler at min tur er så utrolig langt unna og at han forblir i magen min for alltid
Jeg føler det også sånn, føler at jeg kommer til å gå gravid resten av livet nå hehe. Har time på sykehuset i morgen så krysser alt jeg har for at jeg får noen svar om hva som skjer å når jeg blir satt igang. Er kontrollfreak så det å ikke vite er helt forferdelig
Jeg hadde en følelse om at vesla skulle komme litt før tiden, men på termindato ga jeg opp at hun skulle komme i det hele Hun kom en uke etter termin.
Denne gangen, derimot, innstiller jeg meg på å gå litt på overtid. Skal "lure" meg selv til å ikke være så utålmodig. Tviler på det virker. He he he Jeg håper bare å unngå 12 dager overtid + igangsettelse :/
Jeg har ikke termin før 27 mai, så føler at alle her inne kommer til å føde før meg. Men er egentlig innstilt på det, men orker ikke å tenke på at jeg kanskje får en juni baby :-s
Har ikke den følelsen enda, selv om jeg er kjempelei. Tipper at den følelsen kommer når jeg bikker 39 uker.. Har ikke termin før 18. Mai og regner vel egentlig med å gå litt over. Men håper jo på tidlig Maibarn da
Har ikke helt kommet dit enda.. har 3.5 uke igjen til terminen. Og det jeg er mest spent på nå, er om formen holder seg eller om jeg ender opp med sv.forgiftning igjen...
Ja, begynner å bli lei av å alltid være sliten og ha halsbrann:-( Gleder meg så til å kunne fungere litt normalt igjen, og ha energi til storesøster Har termin 10.mai, og har mye som ikke er ordnet enda så han kan fortsatt vente litt før han melder sin ankomst Men trenger ikke å vente til 5 dager over termin slik som storesøster, selv om jeg prøver å innstille meg på overtid:-/