Flere brukere som meg?

Elibra

Flørter med forumet
Jeg har vært medlem i snart to år, og er ganske aktiv på BV. Er innom et par-tre timer hver dag.
Men jeg følger som regel bare med ved å lese gjennom andres tråder, og svarer sjelden selv.
Derfor har jeg få innlegg, og står som "nytt medlem", men har fått med meg det meste som skjer her inne, og fått mange gode råd og tips om ting og tang jeg har lurt på.

Flere brukere som meg, som leser tråder, men sjelden svarer? [:)]

Ja, har også vært "lese" medlem lenge (har hatt et annet nick også som jeg fikk problemer med) , men i det siste har det jo tatt helt av. Da har jeg jo faktisk begynt å svar på innlegg også.....

kremt... kanskje ikje[:-]

ORIGINAL: eleonora

Jepp [;)]!

Har nettopp våget meg utpå. Opprettet profil og greier.

Koselig å se noen med enda lenger fartstid enn meg, OG med færre innlegg. [;)]

ORIGINAL: sussipus

ja, leser mye, men er her ikke så mye...er mer på et annet forum uten så mye krangling og tulletråder. for det er det mye av her!!

Kan skrive under på den ja.

samme her! har fulgt en del med og fått mange gode råd,men ikke skrevet så mye selv.

ORIGINAL: eleonora

[:D] Jeg "meldte meg inn" da jeg falt ned fra månen. Eh.. eller testet positivt [;)]

Siden har jeg vært "opptatt". Med svangerskap og fødsel, barseltid og småbarnstid [:D]!

Skjønner. [:)] Har vært perioder jeg også har vært her mindre enn ellers.

har vært medlem siden 2005, men er aktiv siden mai08
leser tråder, svarer av og til
her får jeg litt respons
tror at språket er en grunn
er ikke så flinke som de fleste her
men har fått masse tips og råd fra alenemor forum[;)]

ORIGINAL: freja

samme her! har fulgt en del med og fått mange gode råd,men ikke skrevet så mye selv.

Samme her

jepp kan vel si at det gjelder meg også. Er småaktiv i perioder for så å forsvinne helt og så plutselig er jeg her igjen.[:)]

ORIGINAL: Mirakelblomst

Jeg har lest mest og tror jeg går tilbake til det...

;)

Hvorfor det? Du har da vært heldig til nå?

jeg er litt som deg. er nok ganske usynlig her inne, men selv har jeg god oversikt over alle andre.[;)]
vet ikke helt hvorfor...IRL er jeg jo rimelig skravlete...[:)]

ORIGINAL: sussipus

ja, leser mye, men er her ikke så mye...er mer på et annet forum uten så mye krangling og tulletråder. for det er det mye av her!!

Back
Topp