flere bebisser her som

siri01

Elsker forumet
liker å være "alene" martine liker igrunn å være litt alene på en måte...hvis hun sitter i vippestolen sin så kan jeg bare ta hun opp hvis hun vil...hun var ikke særlig kosen av seg...og jeg kan ikke holde hun i armene mine når hu skal få flaske da må hun ligge på soffan...ved siden av meg...ellers er hun blid og fornøyd som dagen er lang[:D] flere som har det sånn?

Mia liker helst å være i hendene hun, sitte på fanget. Og når hun skal ha flaske, så vil hun ligge, og gjerne snu ansiktet inntil brystet mitt, men da er det vanskelig å spise.

Sitte på fanget tror jeg er av favorittene...

Næh, det er ikke noe gøy å ligge alene. [:)] Ligge i vogna når hun er våken er helt uaktuelt, men hvis jeg går med henne og hun kan ligge å se på meg, da er det helt greit. [:D] Også ligger hun under babygymmen av og til, og hun kan sitte i vippestolen mens jeg holder på med noe, men da må hun se meg. 

Gabriel var sånn de første tre månedene. Han gjennomgikk en liten "pubertet" for et par uker siden, så nå er han litt mer sosial...de forandrer seg så mye disse små. Plutselig skjer det forandringer man kanskje ikke helt var forberedt på. [:D]

ORIGINAL: Jaggumeg

Gabriel var sånn de første tre månedene. Han gjennomgikk en liten "pubertet" for et par uker siden, så nå er han litt mer sosial...de forandrer seg så mye disse små. Plutselig skjer det forandringer man kanskje ikke helt var forberedt på. [:D]

hun var værts det 3 første mnd...hun er mye bedre nå...men jeg aatt igrunn å tenkte på det igår om flere bebiser var eller har vært sånn[:D]

Emilie kan ligge på timesvis å pluddre med seg selv, enten under babygymmen
eller oppe i vogna. Hun liker ikke å bli bært på eller å kose noe mye, da blir
hun ganske så gretten.

Malin trives godt i sitt eget selskap en stund (leker godt alene) [;)]... så tar jeg henne på fanget når hun blir lei. Har blitt mer og mer kosete [;)] Så lenge de er blide og fornøyde så er alt bra! Det er jo bedre med litt selvstendig unge enn en som ALLTID må sitte på fanget o.l

Back
Topp