Flere barn?

Dette er nr3. Tror for min del det er siste.
Men tror mannen håper på 1 til.

Så får se etterhvert.

Dette er nummer 2. Min plan er enda en til men mannen vil ha to til så vi får se.

kjenner det er tungt for kroppen å gå gravid :(

Dette er vår første, vil ha en til etterhvert :-) har hatt en positiv graviditet så langt så ser ikke mørkt på å gå en runde til senere :-)

Min nr 4, hans første. Han tror vi skal ha tre til, men jeg syns han skal være glad for denne ene han får ;) skal aldri si aldri, men sliter med helsa.

Dette blir vårt første barn. Jeg ønsker meg flere barn, dersom vi er så heldige å lykkes igjen. Egentlig ønsket jeg meg tre barn før vi begynte å prøve, men jeg gruer meg voldsomt til en ny graviditet da jeg synes dette er helt forferdelig - så det blir kun én graviditet til (dersom det blir satt inn to egg så kan det teoretisk sett fortsatt bli tre barn til slutt). Jeg strever med hyperemesis nå, og har vært gjennom hyperemesis til uke 12+6 en gang før også (endte i MA), så jeg frykter at det vil være sånn ved hver graviditet for meg dessverre. Forferdelig å bli så syk av å lage barn.

Dette er nr 3 og helt klart den siste. Jeg elsker i utgangspunktet å gå gravid. Men mitt største ønske denne julen er at januar,februar,mars og april på magisk vis blir borte og at vi går rett til mai etter nyttår ❤️ Kjenner dette sliter på kroppen.

Vi er usikre. Vi er 28 og 27 år. Dette er nummer to. Mannen er mer usikker enn meg. Jeg har vanskelig for å se for meg at dette er siste gang jeg går gravid, men vi får se når lille er født. Kan hende jeg føler meg ferdig da:)

Back
Topp