Flere barn?

*mamma07og09*

Glad i forumet
Jeg vet jo at vi er gravide og har lenge igjen enda, men tenkte og spørre allikevel jeg.

Vil dere ha flere barn, eller er dette den siste? :)

For oss er dette den siste (og hans første). Jeg vil absolutt ikke gå gravid igjen og kommer til og søke om sterilisering når jeg skal på 6 ukers kontroll. Tror helt ærlig ikke ryggen min hadde klart ett svangerskap til, men vi har sagt som så at det mange barn her i Norge som trenger en trygg hjem, så med årene vil vi søke om være fosterhjem :)

Dette er vårt tredje barn på rett under 4 år, så det kjennes på kroppen! Både jeg og mannen kjenner veldig på at dette er siste barnet, så han skal sterilisere seg når siste er født. Godt for meg å slippe prevensjonsmidler igjen og :) så vi får nyte det til det fulleste. Da jeg fødte sist følte jeg på meg at jeg ikke var ferdig, håper den følelsen kommer etter neste fødsel i mai ;)

Vi venter tilsammen nr 6,og jeg kan godt tenke meg flere:) alltid ønsket meg mange barn,men vil selvfølgelig se an hvordan ting er etter at babyen kommer. Nå er jo eldste 14 år,så ganske spredt alder på de vi har,hadde ikke vurdert d om vi hadde hatt fem stk mellom 3-5 år for eksempel,d tror jeg rett og slett hadde blitt for mye. Men vi får se hva d blir til om noen år;)

Dette blir vår første, og jeg kan tenke meg en til, men ikke med en gang... :-)

Dette blir vår andre, og dette blir nok siste..(biologiske)...
Når babyen blir større ønsker vi og bli fosterhjem (med adopsjon)...

Siste! Mitt andre og hans første. Vi fyller 38 og 44 i 2016 så både alder og at to er nok. Ser ut som vi får ett av hvert kjønn og ;)

Dette er nr 2. Vi ønsker oss en til minst, men venter nok til denne er minst 2,5 år. Liker å nyte småbarnstida med hvert barn og at de er litt selvstendige før de blir storesøsken.

Hvis alt går bra og vi får friske barn uten spesialbehov så vil vi kanskje ha 4 barn.

Er fortsatt unge, så vi har god tid.

Dette blir nr 2 og våres siste. Jeg skal søke om å bli sterilisert når denne er kommet :)

Dette blir vår første, så vil helt klart ha flere barn. Jeg vil ha 3 barn, samboeren min vil ha 3-4 barn :p

Dette blir våre to første og jeg gjør ikke dette igjen hvis det går bra med begge to (holder helt til mål). Synes ikke det er stas å gå gravid.

Dette blir vår første, så vil helt klart ha flere barn. Jeg vil ha 3 barn, samboeren min vil ha 3-4 barn :p
Samme med meg! Kjæresten vil ha 3-4. Jeg vil ha 3. Nå er jeg gravid med nr to, og det føles ikke som at det er siste gangen jeg er gravid nå. Tredje og siste graviditet blir etter vår plan slik at det blir to år mellom den andre og den siste. Da vil vi ha fått tre barn på fire år, så de vil være tett i alder, og forhåpentligvis gode lekekamerater. Småbarnslivet er slitsomt! Så jeg er ganske sikker på at vi ikke får flere enn tre.

Dette blir våre to første og jeg gjør ikke dette igjen hvis det går bra med begge to (holder helt til mål). Synes ikke det er stas å gå gravid.
Det er mange bekymringer når man går gravid, og slettes ikke en dans på roser fysisk heller. Jeg ser i signaturen din at du har mistet før, og da blir det sikkert enda vanskeligere å gå gravid, særlig i starten. To i magen er jo også ekstra tungt for kroppen. Men husk at denne gangen skal det gå bra!! :) Og når april/mai kommer har du to små gull i armene dine.

Vi har 1 fra før og for 2 nå.. Har aldri hatt ønske om mer en 3. Så tror dette blir den siste.. Selv om det er slitsomt å gå gravid.. Syntes jeg det er veldig koselig og noe magisk over det også.. Spenningen og drømmene

Vår andre og absolutt siste. Dette gjør jeg ALDRI igjen! :)

Har vært ekstremt heldig og har bare vært trøtt og sliten:) Dette er vår første og vi vil gjerne at mini skal få søsken:)

Dette er nr to og tre og vi skal ikke ha flere! sliter helt sinnsykt på kroppen og orker ikke gå igjennom enda en graviditet :)

Back
Topp