Flere barn?

Førstegangs

Glad i forumet
Noen som har tenkt på å få flere barn snart eller som kanskje allerede er gravide igjen? Tenker mye på nr 2, men det er nok best å vente en stund til utdanninga er ferdig og jeg får tjent opp litt penger.
 
Vi ønsker de rimelig tette, men blir ikke før slutten 2015 , evt beg av 2016. Ca 2 år mellom de tenker vi:) Spørs når alt klaffer:) nå vil jeg bare nyteee tiden med lillegutt:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tror vi skal begynne når han er 2 år :) Altså januar 2016. Så håper jeg det klaffer slik det kommer en til seint 2016 eller begynnelsen av 2017. Da er han rundt 3 år gammel, synes det er perfekt :)
 
Vi håper å få en til til våren 2016. 2,5 år mellom :)
 
Jeg ble gravid når 1. var 3 mndr, "sjokk", var ekstremt travelt men når de ble større veeeeldig kjekt! men kan bli for tøft for noen. de andre er 2,5 og 3 år mellom, så 2 år er kanskje best:)
 
Vi begyner å prøve på nr 2 bryllupsnatta ;) som er mai neste år og satser på en til da i beg av 2016 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi skal ikke ha flere, har 3 stk og det holder i massevis.

Det er 16 mndr mellom de to store våre, og det er en helt grei aldersforskjell syns vi :) Det er nesten 10 år mellom nr 2 og nr 3, syns det er en grei aldersforskjell også :)
 
Vi er (foreløpig) veldig fornøyd med de to vi har:)


Tapatalk :)
 
Back
Topp