Flere barn?

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Noen her som allerede tenker på flere barn? Jeg har så fryktelig lyst på nr 3 allerede og har alltid ønsket meg to tette. Dere som har 3, er det stor forskjell fra to til tre?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har veldig lyst på 1 til :) Men trodde aldri i verden jeg skulle bli klar for d alt nå :p Men blir nok å vente til våren med prøvingen ;) Tror gubben hadde nekta å begynne på an igjen alt nå :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kanskje om noen år men ikke to tette. Vil fokusere 100 % på en først og så får vi se :)

hehe..jeg har satt inn spiral i dag, så her er det helt klart ikke planer om en tredje. Vi er veldig fornøyd med to friske og fine barn :)
Enig i at om jeg skulle hatt en til, så ville jeg hatt den ganske raskt :) Blir spennende å se hvor lenge det går da, lykkelig ;)

Vi har lyst på en til. Mannen har to barn fra før som bor mest hos moren. Så han har alltid sagt at hvis vi skulle ha ett barn så måtte vi ha to slik at ikke vår skulle bli "enebarn". Jeg føler meg klar for å prøve igjen neste vår/sommer... Men ikke allerede nå, for merker at ryggen ikke er helt 100% enda etter graviditet. Hadde låsning i korsryggen som ikke er helt bra enda.:) Satser på at det går seg til når jeg får begynt å trene som normalt igjen(når jeg tør å gå fra lillemor)
Har dere bestemt dere for å prøve nå da?

Her hat jeg 4barn. Det er litt over 6år mellom eldste og yngste. Fra 1 til 2 var travelt. Men fra 2 til 3 og 3 til 4 gikk egentlig veldig greit. Var "tyngst" fra 1til 2. Vi var små usikkre på ågfå nr 4. Men ønsket var der. Så tilslutt bestemmte vi oss for å prøve. Klaffet på første forsøk;) å i dag er jeg veldig glad for det!!!

Nei og niks, ikke nå. Kanskje, kanskje en nummer tre om noen år, men først skal jeg sove noen hele netter i strekk og få kroppen min tilbake! Og begge jentene kan godt både være bleietørre og mer selvstendige før vi evt får en siste baby.

Her har eg egentlig sagt at nå er eg fornøyd, eg har ein av kver. For meg så e d nok, men sambo er ikke heilt enige med meg. ..

Skal iallefall ha kroppen min tilbake igjen før det evt blir fler....

Usikker, men heller i grunnen mot at to er nok. Det synest i allefall samboern. Jeg kunne kanskje tenkt meg en til, men er usikker. Er også veldig redd for hva en tredje fødsel vil gjøre med kroppen, og med det mener jeg sfinkterskader, somjeg har vært veldig nære ved å få ved begge fødslene...

Jeg fikk tredje nå i august og synes det har gått veldig fint og lett så langt, eldstemann ble 4 i juli og andremann 2 i september. Jeg synes det definitivt var verst å få første, det er da ens liv endrer seg mest og man har ikke tidligere erfaringer å støtte seg til, med nr to var jeg mye mer rolig og selv om det ble travlere var det en mindre omvelting enn førstemann. Begge guttene mine hadde kolikk noe lillesnuppa har sluppet unna, så det er jo et stort pluss, bare litt alminnelig kveldsuro og ellers veldig rolig frøken :)

Min kjære måtte ha litt tid på seg før vi gikk for tredjemann, men da jeg først ble gravid med termin i mai 13 var han klar, mistet den gangen, men ble raskt gravid igjen med augustjenta mi.

Lykke til hvis dere velger å gå for en tredjemann :)

Fikk nummer 3 nå så nå er det stopp. Har allerede vært hos legen og fått henvisning til sterilisering, tør ikke få flere siden jeg mister mer og mer blod for hver fødsel og det tar så på kreftene i kroppen. Nå har jeg ei på 9 og en på 3 og mini som kom i høst så det får holde :-)

Sniker litt. Her kjem 3.mann i januar, veldig skeptisk og litt redd enda for korleis det vil gå:p her blir elste 3 år og 4mnd, og mellomste vil være 1,5 år når den nye babyen kjem:) veldig travelt med to små i tillegg til å gå gravid. Men tenk på kor mykje glede ungene får av kvarandre etter kvart:) men blir nok veldig travelt og.

Vi har fått vår første nå, og er veldig enige om at han skal få være baby alene, med fullt fokus. Hvis naturen vil, ønsker vi oss neste om tre-fire år. Vi har begge to storesøsken selv, som er tre og et halvt år eldre enn oss, og det har alltid fungert i våre familier. Jeg vil ha tilbake kroppen min, og jobbe, jeg elsker jobben min:-). Mannen min må jobbe nok som det er nå, med to unger hadde han måttet jobbe enda mere, og det hadde gått ut over familien og forholdet. Nå kooooser jeg meg med skatten vår:-)

Tenker å få en nr 3. Etter bryllupet om to år til. Så om ca tre år eller no, så kan vi prøve på en til :)

Back
Topp