Flere barn

Juliette

Forumet er livet
Jeg trodde jeg aldri skulle si dette, men i det siste har jeg fått en fiks (?) ide om at jeg vil gi sønnen min et søsken, - at vi blir en litt større familie. Men jeg mangler en mann for å iverksette dette, og har ingen planer om å finne en hvilken som helst, eller å bli alene med to små. Ikke blir jeg yngre heller, og jeg ser for meg at det kan ta en stund før jeg får et forhold som egner seg for barn. Jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å få flere barn, men heller satse på å finne en mann med barn fra før. Tror dere en mann med barn vil få bort ønsket om flere egne barn (hvis ikke tanken forsvinner av seg selv)? Hva sier dere som har mann med barn fra tidligere forhold?

Jeg hadde egentlig tenkt meg å leve uten barn, frem til jeg traff mannen min. Nå sitter jeg her med ei på 8mnd, og har allerede planlagt ca tidspunkt for nestemann:) Man vet aldri hvordan livet går, og man kan kjapt forandre mening..

En mann med barn fra før av er i seg selv ikke noe større problem, rent subjektivt sett. Det som ville spilt en rolle for min del, ville vært forholdet hans til barnemor og barn, hans holdning til hele situasjonen, og om han ville skjult det, eller fortalt det tidlig. Men det er, som sagt, rent subjektivt. Noen menn har bare ett barn, og vil ikke ha flere, noen har fem barn med fem forskjellige mødre, og vil gjerne fortsette i samme stil..

Eeh, har du LYST på et barn til, eller vil du bare at sønnen din skal få et søsken?
Ikke sikkert det er tilfellet med deg, men jeg synes det er så trist når barn blir til og de ikke er mer ønsket enn som så..

Nova85 skrev:
Eeh, har du LYST på et barn til, eller vil du bare at sønnen din skal få et søsken?
Jeg synes det er så trist når barn blir til og de ikke er mer ønsket enn som så..

hun sier jo at hun vil ha et barn til - gi barnet sitt et søsken og bli en større familie... hvor er det trist hen?

Back
Topp