flere barn?

her vil vi ha hvertfall 1 til, jeg vil ha 2 til, men tror sambo synes i utgangspunktet det holder med 2 barn...

Jeg vil gjerne ha de tett, men har litt lyst på vår/sommerbarn neste gang så da vil jeg vi skal begynne å prøve på sensommeren/høsten i år, men sambo vil vi skal vente med å prøve til sensommeren/høsten 2012

har 2 jenter og en gutt [:D] Nå e det nok

om jeg må svare akkurat nå. så blir det leeenge til nestemann:p hihi så nå tenker jeg andre eller første halvåret 3014
menmen man vet aldri :)

jeg vil gjerne ha to til, men sambo sier 1 til er nok..
vil prøve å få til en til om 2-3 år. kroppen må komme seg litt etter dette svangerskapet her, hadde bekkenløsning fra uke 15 og følte meg ganske så invalid pga det, og har enda ikke blitt helt bra.. [:'(]

skal i hvert fall være ferdig med barn til jeg er 35. så hvis jeg får viljen min så kanskje vi prøver på nr 3 når jeg har passert 30, hvis vi er så heldige da...

klarer vi ikke få flere så er jeg storfornøyd med lille minien også[:D]

3014

Det var lenge til!!

KJEKT å se at så mange tenker å få neste barn første halvåret 2013 - kanskje vi havner på samme forum igjen [:)][:)]

Siden vi har fått beskjed om at vi ikke skulle klare å lage egne barn (Lille er miraklet vårt <3), så tar vi det som det kommer...

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Vil ikke,og skal ikke ha flere barn[:D]

senere. har nok med mine tre nå. så om syv-åtte år kan jeg tenke meg ett par til[:D]

Spør meg igjen når mini slutter å skrike magesår på meg.. 

vi har lyst på 2 tette barn og begynner prøvingen 1 august 2011.. så da blir d d første halvåret 2012.. om alt klaffer da..[:D]

Back
Topp