Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg tror jeg vil ha en til, men ønsker minimum 3 år i mellom. Men ikke mer enn 5 år..
Jeg vet at det ikke er mulig å planlegge så nøye, men man kan vel ønske seg?
Det hadde vært koselig med en lillesøster også da, men blir det en gutt til så blir jeg like glad [:D]
ingen flere barn her.. vil gjerne ha flere men 4 holder. verken råd, kropp, tid eller plass til flere.
Så nå får jeg smøre meg med tålmodighet og vente på barnebarn. Dersom eldste er like tidlig som meg er jeg bestemor om 5-6 år[&:][&:][X(] håper hun venter noen år lenger enn det da.
Jeg stemte ikke jeg da.. For vi tar det som det kommer..
Har ei på snart 3, og en på snart 3 mnd, så kanskje om 2 år eller kanskje om 5..
Bare jeg er ferdig med å få barn innen jeg er 30, altså 6år til[:)]
Det holder med en foreløpig, og med en leilighet på 64 kva er det ikke plass til mer en et barn. Men hvis vi vinner i lotto. Begynner å dra på årene 32, så fruktbarheten er på vei ut.
Tror heller ikke jeg orker et svangerskap til.
Skal jeg ha flere kunne jeg tenke med fosterbarn. Da må vi ha et større hjem først og frøka må bli 2 år.
Jeg har veldig lyst på èn til [:)][:)] (har hatt et supert svangerskap og en så fantastisk barselstid, og eeeelsker sånne små nurk, så jeg kunne hatt 10 spedbarn til, men ikke 10 barn [8D])
Her ble pappan utrolig skremt av den tøffe fødselen min, så han sier at det ikke blir aktuelt med flere [:(] Håper han ombestemmer seg etterhvert [8|]
Og jeg har lyst på en liten gutt til[:D] Var sååå innstillt på en liten jente, men nå som lillegutt er her kan jeg ikke tenke meg noe deiligere enn en liten guttemann til [:D]
Vil ikke at lille frøken skal være enebarn, så det blir i hvert fall en til (hvis det går[;)]). Kanskje begynne og prøve når lille er rundt to år. Tiden vil vise[:D]