Flere barn som er slik?

ingz

Glad i forumet
M er helt rabiat fortiden... [&o] Ingen ting er bra nok. Hun nekter å leke på gulvet, verken alene eller sammen med meg. Hun vil ikke sitte i fanget, vi ikke stå, ikke ligge, jah.. hun vil ingen ting. Hun griner HELE tiden ! Fra hun våkner å til hun legger seg. Må ærlig innrømme at jeg gruer meg til å hente henne hjem fra barnehagen [:(] Hun vil ikke spise å ikke drikke... Hun spenner seg i bue uansett hva vi gjør. Eneste hun liker er og sitte i badestampen og plaske, men kan ikke ha henne oppi der hele tiden heller...
Jeg holder på å klikke!!! ST er lei han også så han hjelper ikke til med noe! Haff, flere som er slik ? Og hva gjør dere så det blir fred i hjemmet?

ORIGINAL: specialized

Kanskje en reaksjon på at hun er borte fra deg så lenge om dagen?

Hun var slik før hun begynte i barnehagen også, men kansje ikke så ille da... hm! Hva gjør man da? [&o]

ORIGINAL: Jeaa

Kan det være tenner eller magen?? Amalie har vært slik noen dager og det er sltsomt, men det går over [:)]
Her har vi fått 6 tenner fordelt på 1.5 mnd så det forklarer hvorfor hun har vært slik [:)]

Hm! For 1 uke siden så var hun veldig hard i magen, klarte ikke å drite å når hun gjorde det så skrek hun! Men for noen dager siden ble hun veldig løs i magen. Kom bare vann med farge nesten... Å hun har fått en tann oppi også nå, å det er veldig hvitt og hovent oppi der. Så kan hende det er flere på tur ja! Men hun er ikke rabiat i barnehagen, da griner hun ikke å er blid som ei sol. Iallefall det de siser til meg. Men når jeg henter henne å i det vi går ut til bilen begynner hun å skape seg... [&:] Akkurat som om hun hater meg... nei, ikke vet jeg. Men håper det gir seg snart.

Altså....skal barna bare smile og være glad hele tiden? Skjønner godt at det er slitsomt, det er ikke det jeg sier, men det trenger jo ikke alltid være noe galt som tenner, vond mage o.l. Kanskje hun bare tester litt grenser? [;)]

ORIGINAL: JeanetteR

Altså....skal barna bare smile og være glad hele tiden? Skjønner godt at det er slitsomt, det er ikke det jeg sier, men det trenger jo ikke alltid være noe galt som tenner, vond mage o.l. Kanskje hun bare tester litt grenser? [;)]

nei, er ikke det jeg sier. Men hun gråter så sårt hele tiden, å når jeg sier hele tiden så er fra fra hun våkner å til hun legger seg. Tårene spruter å snørret renner. Kan da ikke være normalt?!?

Back
Topp