My_ Elsker forumet 24 Mar 2011 #1 Noen som veit hvor jeg finner en ticker som det er plass til flere barn på?
Jeanies lille verden Gift med forumet 24 Mar 2011 #5 bumpandbeyond- eller noe sånt her den siden [;)]
Sofie. Forumet er livet 24 Mar 2011 #7 kan du ikke klikke på f.eks min ticker også legge ut en og en ticker? Har ikke sett noen plasser at du kan legge flere unger på 1 tick..
kan du ikke klikke på f.eks min ticker også legge ut en og en ticker? Har ikke sett noen plasser at du kan legge flere unger på 1 tick..
My_ Elsker forumet 24 Mar 2011 #8 ORIGINAL: Sofie. kan du ikke klikke på f.eks min ticker også legge ut en og en ticker? Har ikke sett noen plasser at du kan legge flere unger på 1 tick.. Joda, bruker lillypie egentlig, men før brukte jeg den med mange på en ticker helt til den forsvant
ORIGINAL: Sofie. kan du ikke klikke på f.eks min ticker også legge ut en og en ticker? Har ikke sett noen plasser at du kan legge flere unger på 1 tick.. Joda, bruker lillypie egentlig, men før brukte jeg den med mange på en ticker helt til den forsvant