flere barn her som..

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
er skikkelig fæle til å sette i halsen?? [:(][&:]

Tørr nesten ikke gi Casper noe jeg... sitter med hjertet i halsen bare det er små kjøttboller i 12mnd glassene [&o]

han setter sånn i halsen at ALT kommer i retur!!! [8|] stakar lille venn..

Benedicte gjør det, men hun er litt grisk av seg, og forsyner seg med litt mye av gangen, men har bare latt hun gjøre det, er jo det hun lærer av. HUn har alltid klart og få det opp igjen selv. Og nå gjør hun det ikke lenger :P

ORIGINAL: Elis84

Syns de er utrolig like de guttene våres... Jakob har også satt veldig mye i halsen. Jeg har måtte gi bittesmå biter mens jeg har passa på som en hauk. Til og med da har jeg måtte hive han over fanget og banka han hardt i ryggen for å få biten ut flere ganger. Legen vår sa at det er noen som har litt smalere spiserør (at spiserøret ikke utvikler seg i takt med resten, men i så og si alle tilfeller går det seg til av seg selv. Den siste mnd har det blitt mye bedre for Jakob. Han får nå større biter og han har ikke satt i halsen en eneste gang de siste ukene. Jeg kan fortsatt ikke gi han en skive eller noe selv, må passe på (eller tør ikke helt prøve heller da) Håper det går over snart for Casper også! [:)]

ja det syns jeg også Elis84!! [;)] guttaboys vettu.. [:)]

er fælt når de setter sånn i halsen.. [&o] blir så redd også!! Casper digger glassene fra 6mnd, der er det null klumper og bare suppe..!

Her er det på samme måte.. Han brakk seg av alt nesten, inntil for 1 mnd siden.. Satt mye i halsen før, ikke gjort det på en stund fordi jeg har kun gitt han 8md middag og fruktmos 6 mnd.. Har vært overnervøs for at det skal skje igjen, så fikk beskjed av HS v 11mnd kontr om at jeg ikke skulle stresse..
Først nå takler han 5-6 brødbiter,- fordelt på 1 dag.
Må mose det meste.

Hadde ikke gutta deres KISS også Elis84 og *MommyToBe*?? Har sikkert ikke noe sammenheng, men merkelig at så mye med gutta våres er likt...[8|]

ORIGINAL: LindaHelene78

Her er det på samme måte.. Han brakk seg av alt nesten, inntil for 1 mnd siden.. Satt mye i halsen før, ikke gjort det på en stund fordi jeg har kun gitt han 8md middag og fruktmos 6 mnd.. Har vært overnervøs for at det skal skje igjen, så fikk beskjed av HS v 11mnd kontr om at jeg ikke skulle stresse..
Først nå takler han 5-6 brødbiter,- fordelt på 1 dag.
Må mose det meste.

Hadde ikke gutta deres KISS også Elis84 og *MommyToBe*?? Har sikkert ikke noe sammenheng, men merkelig at så mye med gutta våres er likt...[8|]

så godt å høre at det ikke er noe å stresse med! [:)]
Jo de har/ har hatt kiss.. Casper ble nettopp friskmeldt [:)] hmm... kanskje det kan ha en sammenheng?? rart å like disse gutta er altså!! [;)]

Ja det kan jo se ut som det er en sammenheng med kissen.. Men kanskje ikke hvis Casper er friskmeldt og likavel setter i halsen.. Jeg leste en plass pluss at osteopaten sa at Kiss hadde en sammehneng med spiseproblemer.

Elias svelger ikke så mye i halsen men disse kjøtt bollene grøsser han av... dem e jo grusom på smak. [:'(]

Back
Topp