Flere babypakker? *inspirert

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Inspirert av Rimipakken.. Kanskje vi kan dele tips til andre pakker her? Sist fikk jeg hvertfall en fra Libero også som var ganske fin, men har ikke sjekket ut noen enda denne gangen. Gratis bleiebøtte fra Barnas hus var det vel også sist.. :)

Apotek 1 har babypakke også:)

Her finner du mange.:)
http://www.babypakker.no

Jeg har sendt inn på vitus apotek, apotek 1, nestle, Rimi og libero. Apotekpakkene kan hentes 3 mnd før termin, Rimi har jeg hentet og de siste blir tilsendt.

Åh, der kom alle ja. Så ikke det jeg:P Mye man kan få da:D

Da var x antall baby pakker bestilt :) skal bli morro å hente dem etter hvert :)

men er det noen av dere som vet om man får alle disse en gang til om man har fått de ved tidligere barn? :)
Det er noen av dem man kun får en gang - mener det er tilfellet med Rimipakken i alle fall; skal stå på sidene om det kun gjelder første barn.

Rimipakken er kun engang ja...vi får den ikke nå.

Det er noen av dem man kun får en gang - mener det er tilfellet med Rimipakken i alle fall; skal stå på sidene om det kun gjelder første barn.

Å? Fikk ikke noe beskjed om at den ikke kommer denne gang, stod at kortet ble sendt i posten :P Er 6 år siden sist da, kanskje det har noe å si? Forsåvidt ny adresse også... :)

Back
Topp