Flere babyer som har lagt hodet ned?

Helst ikke så mye i "sofastilling" (altså sånn bakoverlent). Dette er ifølge spinningbabies (bare å google de), men barnets leie under fødsel har mye å si for hvor lang/ vanskelig den blir, så jeg har litt tro på det
Bare under fødsel, eller sent i graviditeten også? Hvis de fester seg så gjelder det vel bare under fødsel? For har de festet hodet har det vel ikke noe å si hvordan du sitter? *dum*

Bare under fødsel, eller sent i graviditeten også? Hvis de fester seg så gjelder det vel bare under fødsel? For har de festet hodet har det vel ikke noe å si hvordan du sitter? *dum*
Jeg lurer også på dette. Jeg er mye på sofaen og i sengen nå på grunn av bekkenet, men kan det påvirke hvordan og når babyen fester seg?!

Aner ikke hvordan han ligger nå jeg. Er ikke så mye jeg kjenner til han pga morkaken på fremre vegg. Skal på UL til mandag, så får vel se det da :)

Jeg passet på sittestilling sent i graviditeten - og lillebror lå i et godt leie ved fødsel, Vet ikke hvor mye det har å si, men ser logikken i at hvordan jeg ligger/sitter kan påvirke hvordan barnet vender seg. Så istedenfor å sitte bakoverlent i sofaen når jeg satt, lå/ satt jeg sidelengs og støttet meg opp med puter. Satt også en del på sånn treningsball og passet på at jeg ikke tiltet bekkenet bakover. Under fødsel har de vel også stillinger en kan prøve for å påvirke barnets leie, men det

Back
Topp