Flere babyer som har lagt hodet ned?

Uune

Glad i forumet
Marsmellows-15
Høsthjerter 2017
Tydelig på sparkene at mini har lagt seg med hodet ned nå [emoji1] (26+2)
Begynner å bli noe trangt der inne, lurer på om h*n blir liggende sånn frem til termin eller om de pleier å snu særlig på seg?
Forrigemann lå på tvers lenge, hvertfall til uke 34-35. Jeg er bare glad jeg slipper sparkene nedover og til siden [emoji23]

Her ligger hun i alle retninger ennå :p
Storesøster la seg ikke ned før uke 36/37, hadde henne på tvers usaklig lenge!

Her lå hun ned sist kontroll, men hun snur seg hele tiden. Har ikke kjent noe spark oppover, mest nedover så hun har nok ikke lagt seg til rette enda :)

Her snur han seg, men har favoritt side. Spark mot venstre side og rett ned :p har enda ikke blitt sparket på høyre side, men kjent armer og hode der. Rart at de skal ha en favorittside, uke 23 :p

Her er det spark overalt , akkurat nå mens jeg skriver er det mye spark rett ned. Kjennes ut som om lille prøver å sparke seg ut [emoji12] ellers er det både på sidene og oppe. Så lille har ikke lagt seg til ro enda [emoji2]

Her er det bare spark nedover, og jeg tror han ligger med rumpen godt plantet ned i blæren min. Må tisse nesten hver time, og føler meg veldig tissetrengt når jeg går. Han kan godt snu seg litt for min del, altså :shy:

Min første lå med hodet ned på oul, og med hodet ned da de begynte å sjekke og på 3d i uke 28, og hodet festet seg ca i uke 35-36. Så jeg synes det er så rart nå å ha en som ligger med stumpen ned og hodet opp. Kjenner spark nede og til sidene, mest min venstre. Blir spennende å se når(om) han snur seg. Det er jo lenge igjen enda :)

Min spinner rundt og rundt. Noen ganger spark til høyre, eller til venstre, eller oppover. Tror den liker godt å sparke på blæren av og til også [emoji14]

Her er det spark overalt, men mest ned mot venstre side. På dagtid må jeg tisse hele tiden, så det er tydelig at noen presser på :)

Her er det spark over alt om dagen [emoji170]

Lå på tvers her idag på ultralyden ihvertfall.. [emoji4]

Ligger på tvers rett under ribbeina, uuugh!

De turner rundt en god stund til :)

Tror ikke frøkna her har tid til å legge seg til rette med det første heller (24+2) :knegg: Storesøster la seg tidlig til rette, og festet seg tidlig. Storebror snudde seg med hodet nedover i slutten av 20-tallet/begynnelsen av 30. Han festet seg også i god tid, men ikke før 36 eller noe :) Eldste var festet på kontroll i uke 32.. Håper denne frøkna venter minst til tiden lillebror festet seg :)

Blir spennende å se når hun finner det for godt å ligge én vei, hehe :D

Sparkene varierer veldig og babyen vil fortsatt snu seg mange ganger før leie blir bestemt :)

Mest spark nedover for tida, men før virket det som hun snudde seg mye. Tenkerbikke særlig på det med leie før jeg er godt tyi de 30, men da skal jeg også begynne å tenke seriøst på det med egen sottestilling og slikt for å gjøre sjansen for en stjernekikker ved fødsel minst mulig

Mest spark nedover for tida, men før virket det som hun snudde seg mye. Tenkerbikke særlig på det med leie før jeg er godt tyi de 30, men da skal jeg også begynne å tenke seriøst på det med egen sottestilling og slikt for å gjøre sjansen for en stjernekikker ved fødsel minst mulig
Hvordan skal man sitte selv for å ikke få stjernekikker?

^ lurer på det samme [emoji1] Sistemann snudde seg til stjernekikker under fødselen [emoji848]

Hvordan skal man sitte selv for å ikke få stjernekikker?

Helst ikke så mye i "sofastilling" (altså sånn bakoverlent). Dette er ifølge spinningbabies (bare å google de), men barnets leie under fødsel har mye å si for hvor lang/ vanskelig den blir, så jeg har litt tro på det

Back
Topp