Flere baby syke her?

6 mnd siden fødsel og min fantastiske sønn kom til verda ! Jeg nyter absolutt permisjonen !
Samtidig gleder jeg meg allerede til neste baby ! Vil ikke ha så stort mellomrom før nr 2 kommer. Men samtidig vil jeg også at vi skal ha sønnen vår for oss selv en stund til.

Andre som er baby syke?

Nei, tenker det holder med frøkna jeg. Nesten panikk bare ved tanken på en til nå.

Hahaha, har jo egentlig mer enn nok med frøkna, men ja er fryktelig babysyk selv allerede. Egentlig kunne eg tenkt meg en til 2017 men mannen fikk panikk så sa 2018 til ham. Vil heller ikke ha så stort mellomrom mellom barna og vet ikke hvor lang tid det tar å bli gravid. (brukte ikke beskyttelse på ca et år før frøkna kom)
Samtidig har jeg ingen fast jobb, ikke foreldrepenger heller så vet i hvert fall med meg selv at det må være på plass med nestemann. den økonomiske usikkerheten nå er ikke no gøy :(

Jaaaaa jeg er veldig babysyk:p jeg koser meg med lillemann nå og vil gjerne få en til.. Men vi skal bygge hus, så det blir ikke no nr. 2 før det er i orden.. Så da får vi bare se og bygge fort!! Hehehe.. Jeg gleder meg masse til å få en til, og til at lillemann skal bli storebror en gang:D

Babysyk ja, men ikke i nærheten av å orke hverken gravididet eller en liten en til med det første :p

Hahaha, har jo egentlig mer enn nok med frøkna, men ja er fryktelig babysyk selv allerede. Egentlig kunne eg tenkt meg en til 2017 men mannen fikk panikk så sa 2018 til ham. Vil heller ikke ha så stort mellomrom mellom barna og vet ikke hvor lang tid det tar å bli gravid. (brukte ikke beskyttelse på ca et år før frøkna kom)
Samtidig har jeg ingen fast jobb, ikke foreldrepenger heller så vet i hvert fall med meg selv at det må være på plass med nestemann. den økonomiske usikkerheten nå er ikke no gøy :(

Skjønner det !
Får vente en stund ennå tenker jeg ,merkes jo at det er travelt med en liten og stadig nye ting, men vil alltid være noe nytt som skjer og en omveltning vil det nok bli uansett :-) blir uansett kjekt når d skjer :-)

Jaaaaa jeg er veldig babysyk:p jeg koser meg med lillemann nå og vil gjerne få en til.. Men vi skal bygge hus, så det blir ikke no nr. 2 før det er i orden.. Så da får vi bare se og bygge fort!! Hehehe.. Jeg gleder meg masse til å få en til, og til at lillemann skal bli storebror en gang:D

Åååh ja, den tanken på at vår får søsken en gang, den er så fin! Det blir kjempe stas! Men greit å vente litt ennå da !

Bygg på 1-2-3 da :-D :-)

Haha, drømte faktisk at jeg var gravid igjen i natt! :P

Jeg har litt som skal være på plass før nestemann kommer, hvis ikke hadde jeg nok begynt å tenke på det, for kjenner jeg gleder meg masse til å få en til! Allikevel tror jeg nok det er fint å vente litt, livet har liksom nettopp kommet litt i lage igjen!

Nja. Gleder meg til neste, samtidig som jeg vil nyte tiden nå. Planen er å begynne med prøving fra sommeren 2017, men går ikke på noe, så hvem vet hva som skjer :P

Ikke akkurat babysyk, men tenker at om lillegull skal få søsken så vil vi ikke vente for lenge da jeg er 34 og han er 45. Så vurderer å begynne å prøve igjen til sommeren så kanskje vi får et vår barn neste år :)

Her blir d ingen flere og kjenner jeg synes d er litt trist men vil jo følge opp de jeg har så godt jeg kan.. Ble 4 år mellom her og jeg ser nå hvor mye mer tid jeg hadde til første.. Så veldig gla jeg fikk 4 år med storesøster før nr.2 kom. Koselig med baby men mye kos framover også:) like så fin tid d å:)

Back
Topp