Flere andre som er dårlige enda?

Ja klarer ikke å gå på butikken uten å spy eller sitte meg ned. Sliter og mye med hodepine, hjertebank og generelt elendig form. Så gleder meg til denne fasen er forbi:(:yuck:

Ja prøvd postafen og en kvalmestillende fra legen. Spyr av begge. Men kjenner meg ikke alltid konstant kvalm. Det kan komme av en lukt eller brå bevegelse. Men dårlig jaaaaaa. Huff god bedring til deg :)

Var slik her også før jeg fikk en medisin. Måtte hente i bgh, så gikk med spyposen i lomma. Ellers har jeg ligget flatt ut. Nå kaster jeg opp i hovedsak morgen og kveld. Kanskje du kan forsøke en annen medisin? Jeg var innom fire ulike typer før jeg fikk resept på Zofran. Det er den eneste som har hjulpet meg. Masse god bedring til deg! [emoji173]️

Jeg også er dårlig enda (11+5), og håper hver dag at det straks slipper tak, men fortsatt ingen tegn til bedring. Fikk ikke noe mer håp av denne tråden heller, hehe :) Her er de fleste lengre enn meg og dårlig enda ser jeg!
Huff, ja det ser dårlig ut for oss :smiley-angry017 God bedring til deg og:)

Blir skrevet inn i morgen kl 09.00 :( De har kommer frem til at det er fare for mitt liv om jeg ikke legges inn ut i fra blodprøvene jeg tok i dag også... hvor lenge jeg må ligge inne vet jeg ikke men nå føler jeg meg totalt ubrukelig å bare griner for alt går i mot meg nå før tiden
Huff de skulle hatt en grine knapp her. Sender deg en god klem.:Heartbigred

Jeg er 11+6 og har i den siste uken hatt noen dager hvor jeg ikke har kastetopp, så trodde den delen var blitt bedre... men i dag har jeg hatt to runder med oppkast :happy090
Er fortsatt veldig trett og sliten

Jeg begynner å nærme meg 12+0 og er merkbart bedre. Har gått gradvis fra ca uke 9-10. Er i ganske god form på morgenen/formiddag og så daler formen ut over dagen. Ved leggetid kjennes det ut som om alt skal fosse ut om jeg åpner munnen :depressed:
God bedring til dere alle. Håper virkelig alle får kjenne på det å føle seg bra igjen snart! Hadde aldri trodd at det å gå gravid føles som tidenes hangover 24/7 i flere måneder :yuck:

11+6. Spyr fortsatt. Helga var ille. Idag har jeg bare spydd 1 gang foreløpig. Halleluja. Sist spydde jeg til uke 14 tror jeg

Det gir håp til meg ihvertfall! 13+4 og spyr enda hver dag. Første graviditet og livredd for at dette skal vare til uke 20/40 !!!

Jeg begynner å nærme meg 12+0 og er merkbart bedre. Har gått gradvis fra ca uke 9-10. Er i ganske god form på morgenen/formiddag og så daler formen ut over dagen. Ved leggetid kjennes det ut som om alt skal fosse ut om jeg åpner munnen :depressed:
God bedring til dere alle. Håper virkelig alle får kjenne på det å føle seg bra igjen snart! Hadde aldri trodd at det å gå gravid føles som tidenes hangover 24/7 i flere måneder :yuck:

Akkurat sånn har jeg det og! Skulle tro det var jeg som skrev dette [emoji1]

Back
Topp