Flere andre som er dårlige enda?

Krølle88

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Juliknøttene 2022
Hva fyller dere dagene med?:arghh:

Her blir det TV, sove, spise, spy, sove, spy, spise, TV, legge barn, spy osv. Jeg blir GAL av å være dårlig.

Skulle egentlig tilbake igjen i 50% jobb denne uken. Men det er jo bare ønsketenkning. Måtte ta kontakt med legen min igjen idag. Jobber i barnehage og jeg klarer såvidt å ta vare på meg selv om dagene. Ganske så kjipt. Har hele tiden tenkt at bedringen kommer rett rundt hjørnet, er 11+ 3 idag. Kanskje man mister litt motet og når man har vært gravid to ganger tidligere uten å ha vært nevneverdig kvalm. :hungover:

Er 13+3. Hadde fire skikkelig gode dager på rad forrige uke. Tenkte at nå - nå har det sluppet. Liggi rett ut å spydd Fredag-Lørdag-Søndag-Mandag....

Håper VELDIG det går over snart. Spydd siden uke 6/7 kvalm siden uke 5...

Postafen hjelper mot den intense kvalmen, og brekningene. Men spyr uansett. Sykemeldt og sover 15-16 timer i døgnet... så får liksom ikke skappa av noe mer heller...

Ja! Jeg er 14+0 i dag. Sofaen her og. Går på kvalmestillende som demper brekninger og oppkast, men ikke kvalme noe særlig.

Ja, er fortsatt kvalm døgnet rundt. Er 13+6 i dag. Kaster opp og brekker meg mindre etter at jeg begynte på kvalmestillende, men er fortsatt stort sett kvalm døgnet rundt. Har den siste uken hatt korte perioder hvor kvalmen har vært svakere, og det er så nydelig å kjenne på! [emoji173]️ Tåler også litt mer nå, f.eks. så kan jeg ta meg en dusj uten å bli veldig dårlig med brekninger og oppkast. Så deilig å kjenne at det går bedre. Var mye dårligere på dette tidspunktet forrige svangerskap, så håper kvalmen gir seg litt før uke 30 (som sist). Høres ut som du er et stykke unna å være klar for jobb enda da [emoji173]️ Prøvd noe kvalmestillende?

Jupp å det er så ille nå at legen vil legge meg inn :( jeg mangler minst 12-13 kg nå i følge det legen å det ene sykehuset jeg tilhører sier, men de på det sykehuset kunne ikke ta meg inn siden jeg går under risikogruppen, så sitter nå Å venter på dommen om hvilket sykehus av de 4 man tilhører de vil plassere meg på :( Før ut i fra siste legen så før jeg fikk fare hjem å begynne å pakke det jeg trenger før å ha med meg var at jeg mest trolig ville bli lagt inn da han å de på det sykehuset han hadde snakket med mente det nå var farlig for min egen helse om jeg ikke får vekten opp nå....Så sitter nå her hjemme å venter på at telefonen skal ringe... Å ja hadde jeg ikke slitt med å være mye nede fra før nå pga alt som har hent i det siste så ble jeg bare enda mer nede nå Å jeg klarer ikke holde tårene borte

Er 13+3. Hadde fire skikkelig gode dager på rad forrige uke. Tenkte at nå - nå har det sluppet. Liggi rett ut å spydd Fredag-Lørdag-Søndag-Mandag....

Håper VELDIG det går over snart. Spydd siden uke 6/7 kvalm siden uke 5...

Postafen hjelper mot den intense kvalmen, og brekningene. Men spyr uansett. Sykemeldt og sover 15-16 timer i døgnet... så får liksom ikke skappa av noe mer heller...
Stakkars deg :arghh::arghh::arghh::hungover: Huff du gir meg ikke mye håp når du er 2 uker lenger på vei. Jeg kjente kvalme før positiv test denne gangen. Spent på om det har sammenheng med kjønn:) For en jobb vi gjør!

Ja! Jeg er 14+0 i dag. Sofaen her og. Går på kvalmestillende som demper brekninger og oppkast, men ikke kvalme noe særlig.
:hungover: huff.... Kan kanskje se ut som den "gyldne 12 ukers grensen" er en myte i noen tilfeller :sorry:

Ja, er fortsatt kvalm døgnet rundt. Er 13+6 i dag. Kaster opp og brekker meg mindre etter at jeg begynte på kvalmestillende, men er fortsatt stort sett kvalm døgnet rundt. Har den siste uken hatt korte perioder hvor kvalmen har vært svakere, og det er så nydelig å kjenne på! [emoji173]️ Tåler også litt mer nå, f.eks. så kan jeg ta meg en dusj uten å bli veldig dårlig med brekninger og oppkast. Så deilig å kjenne at det går bedre. Var mye dårligere på dette tidspunktet forrige svangerskap, så håper kvalmen gir seg litt før uke 30 (som sist). Høres ut som du er et stykke unna å være klar for jobb enda da [emoji173]️ Prøvd noe kvalmestillende?

Ja klarer ikke å gå på butikken uten å spy eller sitte meg ned. Sliter og mye med hodepine, hjertebank og generelt elendig form. Så gleder meg til denne fasen er forbi:(:yuck:

Ja prøvd postafen og en kvalmestillende fra legen. Spyr av begge. Men kjenner meg ikke alltid konstant kvalm. Det kan komme av en lukt eller brå bevegelse. Men dårlig jaaaaaa. Huff god bedring til deg :)

Jupp å det er så ille nå at legen vil legge meg inn :( jeg mangler minst 12-13 kg nå i følge det legen å det ene sykehuset jeg tilhører sier, men de på det sykehuset kunne ikke ta meg inn siden jeg går under risikogruppen, så sitter nå Å venter på dommen om hvilket sykehus av de 4 man tilhører de vil plassere meg på :( Før ut i fra siste legen så før jeg fikk fare hjem å begynne å pakke det jeg trenger før å ha med meg var at jeg mest trolig ville bli lagt inn da han å de på det sykehuset han hadde snakket med mente det nå var farlig for min egen helse om jeg ikke får vekten opp nå....Så sitter nå her hjemme å venter på at telefonen skal ringe... Å ja hadde jeg ikke slitt med å være mye nede fra før nå pga alt som har hent i det siste så ble jeg bare enda mer nede nå Å jeg klarer ikke holde tårene borte
Huff stakkars stakkars deg :( Sender deg all styrke :Heartred Du må oppdatere oss om hva som skjer. Håper du blir godt tatt vare på :Heartred

Jeg også er dårlig enda (11+5), og håper hver dag at det straks slipper tak, men fortsatt ingen tegn til bedring. Fikk ikke noe mer håp av denne tråden heller, hehe :) Her er de fleste lengre enn meg og dårlig enda ser jeg!

Huff stakkars stakkars deg :( Sender deg all styrke :Heartred Du må oppdatere oss om hva som skjer. Håper du blir godt tatt vare på :Heartred

Blir skrevet inn i morgen kl 09.00 :( De har kommer frem til at det er fare for mitt liv om jeg ikke legges inn ut i fra blodprøvene jeg tok i dag også... hvor lenge jeg må ligge inne vet jeg ikke men nå føler jeg meg totalt ubrukelig å bare griner for alt går i mot meg nå før tiden

:hungover: huff.... Kan kanskje se ut som den "gyldne 12 ukers grensen" er en myte i noen tilfeller :sorry:

Jeg har hyperemesis gravidarum, det pleier ikke å bedres ved 12 uker. :(

En god klem til deg

Er idag 13+3. Begynte med Afipran for en uke siden. Jeg har kun hatt en dag med spying siden det. Idag er beste dagen jeg har hatt siden uke 8 da kvalmen startet for fult. Krysser fingrene for at det snart gir seg.

Fortsatt dårlig og kommer vell til å være det frem til fødsel slik som i tidligere graviditeter :)

Tilbake på jobb 50% i dag, vært 100 i nesten 3 uker. Veldig opp og ned, midt på dagen er formen grei. Blir ille på kvelden, så legger meg som oftest med lille på 2 år rundt 19..
Sist var jeg dårlig til 16+2. 13+6 i dag.

Back
Topp